Ilovenewyork Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå er det snart tid for bursdagfeiringer. Min datter blir 8 år snart og jeg trenger forslag til leker eller noe de kan aktivisere seg med. Synes det er litt vanskelig med jenter,de må liksom bli underholdt,mens gutter finner mange ganger på ting selv. Hadde stolleken og ballongleken i fjor og det er alltid noen som ikke vil være med på det,men sånn er det jo bare Så er det guttebursdag. Min sønn (10 år) har funnet ut at han vil ha overnattingsbursdag med de 4 guttene han går mest sammen med. Så nå trenger jeg forslag til aktivitet til jente og guttebursdager. Noen som ken gi meg noen gode forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har bare erfaring med jenter. Kanskje følgende kan være noe: * Rebusløp (gåter, ting de skal gjøre, sette sammen ord osv) * Ordleker; adjektivhistorie o.l. (passer fint ved bordet, kanskje?) * Hobbyverksted (lage kjeder, armbånd osv.. eller klippe og lime, sy enkle ting?) * Mimeleken (alle mimer et dyr, yrke el. og de andre skal gjette) * Tegn en sang (og de andre skal gjette hvilken sang) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Snuppa hadde overnattingsbursdag da ho ble 10. (Dvs. at det endte dessverre med at ingen kunne overnatte....) Ho serverte pizza og godterier. Alle fikk utlevert en lapp hvor de kunne krysse av det de ønsket på pizzaen, og jeg bakte. De så på film og spiste kaker/godterier. Veldig vellykket. Ho inviterte faktisk 2 jenter og 2 gutter til dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Foreslår quiz! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Slik mimelek, der de får lapper om hva de skal ligne/gjøre og andre gjette? Flasketuten peker på? Adjektivhistorie? Dans/disko? Film? Jentene kle seg ut som gutter, og gutter som jenter? karneval? Temabursdag, feks kle seg som cowboy og tyv og leke med ute? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.