Gjest Gave til barnedåp ? Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen tips til gave til barnedåp...jente...fra "filletante og filleonkel" ? Jeg vet ikke hvilke pengesum som brukes i slike gaver... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irra Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Et Rørosteppe kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gave til barnedåp ? Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Et Rørosteppe kanskje? Fin ide`...men det vet jeg at noen andre skal gi... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Smykker - halskjeder er vanlig. En fin bok, eventyr eller sangbok. Sølje® - hvis du tror det er mulig at hun en gang i fremtiden kan få en bunad. Penger, evt i fond. Klær. Barnestol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gave...blir kanskje sangbok... Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Smykker - halskjeder er vanlig. En fin bok, eventyr eller sangbok. Sølje® - hvis du tror det er mulig at hun en gang i fremtiden kan få en bunad. Penger, evt i fond. Klær. Barnestol. Sangbok var en fin ide`... Tror kanskje det blir det =) Hjemmestrikket jakke for tulla også...så det må kanskje bli bra gave? Takk for tipset =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Forslag: Sølvskje (evt. gravert, men da blir det fort litt dyrt). Fine bøker (eksempelvis rim- og reglebøker, sangbøker, eventyrbøker, gjerne i "praktutgave"). Et innrammet fotografi Et smykke (særlig om jente) "Rør" til å oppbevare dåpasattesten (eksempelvis noe sånt, men egentlig synes jeg det blir litt skapfyll: http://www.gullsmedrydeng.no/default.pl?showProduct=927&pageId=276) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille bolle Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bøker er flotte gaver synes jeg. Eventyrbøker finnes i mange varianter eller bøkene "Godteposen"; som er små søte historier som ungene aldri blir lei av:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.