Gjest Nameless Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen bekjente av meg venter ei jente, og lurte litt på navnet Vega. Har aldri hørt det før, men syns det klinger litt fint likevel. Hva mener andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vega er en øy da... Vet ikke helt om jeg synes det passer på et menneske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 nei, liker kke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det var spesielt, men fint, synes jeg. Det påpekes her at Vega er navnet på en øy. Men Vega er også navnet på hovedstjernen i stjernebildet Lyra. Kjent som fornavn her i landet siden 1879 - sier navneboken min 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nameless Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det var spesielt, men fint, synes jeg. Det påpekes her at Vega er navnet på en øy. Men Vega er også navnet på hovedstjernen i stjernebildet Lyra. Kjent som fornavn her i landet siden 1879 - sier navneboken min I følge en statistikk som jeg endelig klarte å lete frem er det 17 kvinner i Norge som heter Vega. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Stygt. Sorry. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bikkjenavn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes faktisk det er litt kult/fint, men det er nok altfor uvanlig til at jeg ville benyttet det på eget barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei, det er jo et sted som heter Vega. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vega og Ylvingen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei, Vega forbinder jeg med et sted/en øy. Ville ikke kalt barnet Smøla heller . Navnet passer etter min oppfatning bedre på et dyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Klangen er grei nok, men jeg ville selv aldri brukt så uvanlige navn at folk stort sett ikke har hørt dem før, eller (som i dette tilfellet) forbinder dem med noe helt annet. Mange typiske norske etternavn vil også gi en underlig kombinasjon sammen med Vega - to stedsnavn, liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Alle her nevner øya,- er det ingen andre enn meg som forbinder det med mager Norvegia? Eller Gouda het vel osten da jeg var barn. Tror jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Vega? Nei, det synes jeg ikke var fint... Aldri hørt det før heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Synes navnet var fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellers Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Stilig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.