Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha konfirmasjon i mai, men av forskjellige grunner har jeg ikke funnet - eller tenkt tanken på - at vi må ha et lokale også...

Er det noen koselige steder, eller steder man kan klare å gjøre koselige, som ikke koster skjorta? Lillemus - har du noen forslag?

Har fått tilbud om å låne Båtforeningen sine lokaler for 5000 kroner, men det synes jeg var litt vel drøyt... det er koselig der, men budsjettet mitt er i grunn temmelig stramt.

For ordens skyld så skal jeg arrangere dagen for min side av slekta, og faren skal IKKE være tilstede. Overhodet ikke.

Blir veldig glad for gode forslag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343750-selskapslokaler-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikk inntrykk av at dere ikke er så mange, kan dere ikke ha det hjemme? Det MÅ ikke være ute vet du. Dere får sikkert låne stoler og kanskje et ekstra bord fra naboer eller kolleger?

Jeg har lyst til at det skal bli spesielt, så jeg har ikke lyst til å ha det hjemme... det blir litt trangt også, med tanke på at jeg ikke har noe spisebord, og har to sofaer på stua. Det går ikke an å flytte om på så mye, om jeg ikke hiver det ut... dessuten vil jeg gjerne at det skal være spesielt for konfirmanten - en dag der hun virkelig koser seg. Tror jeg slapper bedre av selv også, om det blir i et annet lokale :) Hjemme må alt være så "perfekt" om det skal komme en del folk.

Tror jeg må ta en opptelling sånn roughly for å ha en viss peiling på hvor mange vi blir... Hmm...

• 5 år senere...

Jeg skal ha konfirmasjon i mai, men av forskjellige grunner har jeg ikke funnet - eller tenkt tanken på - at vi må ha et lokale også...

Er det noen koselige steder, eller steder man kan klare å gjøre koselige, som ikke koster skjorta? Lillemus - har du noen forslag?

Har fått tilbud om å låne Båtforeningen sine lokaler for 5000 kroner, men det synes jeg var litt vel drøyt... det er koselig der, men budsjettet mitt er i grunn temmelig stramt.

For ordens skyld så skal jeg arrangere dagen for min side av slekta, og faren skal IKKE være tilstede. Overhodet ikke.

Blir veldig glad for gode forslag!

Saken er vel død nå, men dukket opp i google, så hvis det er andre som leter så har Eventum startet i Trondheim nå

https://eventum.no/selskapslokaler/sør-trøndelag--trondheim/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...