Gå til innhold

Skal ned 22 kilo...andre?


lille bolle

Anbefalte innlegg

lille bolle

Vil noen være med på en ukentlig oppdatering for oss som skal ned over 20 kilo?

Regner med at vi har andre utfordringer enn de som skal ned 4-5 kilo.

Jeg veier 97 og skal ned til 75. Har tenkt å følge et ala grete roede opplegg men litt hjemmespikra, jeg får se hva jeg klarer. Målet er iallefall mindre karbohydrater, mer frukt og grønt og ikke minst mye mye mer aktivitet. Har ingen streng greie på at jeg skal ned 20 kilo før sommeren eller noe sånt men vil selvfølgelig prøve å klare mellom 0,5-1 kilo i uka. Vi får se. Jeg trenger støtte og vil gjerne ha "dialog" med andre her inne så vi kan klare dette sammen. Noen som vil?

Tenkte å ha veiedag torsdager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille bolle

Jeg har gått ned mine 25, men ønsker deg lykke til. Dette fikser du :) Heier på deg.

Jeg er imponert!

Gratulerer! Kan du si noe om hvordan du klarte det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggene

Jeg er imponert!

Gratulerer! Kan du si noe om hvordan du klarte det??

Selvfølgelig kan jeg det :) Oppskriften for meg var ganske enkel. Et måltid mer om dagen og litt mindre av ris, poteter, pasta o.l som jeg erstattet med mer grønnsaker. Jeg sluttet å drikke cola fullstendig, erstattet den med vann. Søtsug har jeg dekket med en bit mørk sjokolade, et 4-5 møkkabønner, eller en bit med mokkatrøffel som smelter så digg i munnen. Ingen kaker, kjeks o.l, men det har jeg heller aldri vært spesielt glad i. Og jeg begynte å gå turer i moderat tempo. Dett var dett! Håper du finner din vei. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille bolle

Selvfølgelig kan jeg det :) Oppskriften for meg var ganske enkel. Et måltid mer om dagen og litt mindre av ris, poteter, pasta o.l som jeg erstattet med mer grønnsaker. Jeg sluttet å drikke cola fullstendig, erstattet den med vann. Søtsug har jeg dekket med en bit mørk sjokolade, et 4-5 møkkabønner, eller en bit med mokkatrøffel som smelter så digg i munnen. Ingen kaker, kjeks o.l, men det har jeg heller aldri vært spesielt glad i. Og jeg begynte å gå turer i moderat tempo. Dett var dett! Håper du finner din vei. Lykke til!

Guri du har vært flink!

Det høres jo overkommelig ut.....hvor lang tid tok det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggene

Guri du har vært flink!

Det høres jo overkommelig ut.....hvor lang tid tok det?

Takk :) Det tok et år og det er overkommelig. Jeg føler ikke at jeg ofret noe underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...