....AV Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg sier IIIselin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sørvestlandet Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 iiiiiiselin. Helt klart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg ser at mange sier Iiiiselin, og det hadde aldri falt meg inn i tussmørket at det var en såpass vanlig uttale her på bjerget! ;-) Jeg sier Isleliiiin. Av ren hysgjerrighet: hva med navnet Irmelin. Sier du Irmeliiiin da? Jeg spør, fordi jeg faktisk ikke visste at Iselin uttales Iseliiiin noen steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Iseliiiiiiiin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Av ren hysgjerrighet: hva med navnet Irmelin. Sier du Irmeliiiin da? Jeg spør, fordi jeg faktisk ikke visste at Iselin uttales Iseliiiin noen steder. Det er litt kortere siste-i i Irmelin enn i Iselin for meg. Men absolutt ikke Iiiiremlin eller Iremliiiin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Av ren hysgjerrighet: hva med navnet Irmelin. Sier du Irmeliiiin da? Jeg spør, fordi jeg faktisk ikke visste at Iselin uttales Iseliiiin noen steder. For meg har Irmelin trykk på første stavelse, i motetning til Iselin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Av ren hysgjerrighet: hva med navnet Irmelin. Sier du Irmeliiiin da? Jeg spør, fordi jeg faktisk ikke visste at Iselin uttales Iseliiiin noen steder. Nå har jeg vel aldri hørt om noen Irmelin'er , men ja, jeg ville sagt det med trykket på siste stavelse. Akkurat som jeg ville sagt hermeliiin og pelsverket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Som paraply 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ;-) Har man besteforeldre "oppi dalen" bør man nesten være forberedt på slikt...;-) Der jeg kommer fra sier man Merr-ete (Merete), Katt-rine, Bænte og Mætte, og min mann ville fått krupp dersom hans avkom hadde blitt kalt noe slikt! *ha ha* Så vi har bevisst unngått navn som kunne uttales feil oppi dalom...;-) Samme her! Gjelder å være obs på sånt :-) Vi vurderte Benjamin til vår førstefødte helt til det viste seg at oldemor da ville kalle han BenJAAmin...... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg ser at mange sier Iiiiselin, og det hadde aldri falt meg inn i tussmørket at det var en såpass vanlig uttale her på bjerget! ;-) Jeg sier Isleliiiin. Enig. Jeg visste ikke at det gikk ann å uttale Iselin på andre måter enn Iseliiin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 For meg har Irmelin trykk på første stavelse, i motetning til Iselin. Det er slik jeg ville uttalt det også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Iselin i klassen her heter Iseliiin (paraplyyy) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.