morsan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Det kler du sikkert kjempebra! :-) takk for det :-) det er på ingen måte en dårlig klipp - det er bare ikke det jeg ba om.... ;-/ Trenger nok litt tid til å venne meg til det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 m@il sv@rt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Men jeg farger jo ikke håret uansett. De må bare mase. ) Ha!, vi vet da alle at du tok en minicolor i fjor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ha!, vi vet da alle at du tok en minicolor i fjor! Hihihi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har du 2 cm. langt hår nå? *sjokkert* Selv har jeg ganske langt hår, så om frisøren tar et par cm. ekstra skjer ingen skandale :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Har du 2 cm. langt hår nå? *sjokkert* Selv har jeg ganske langt hår, så om frisøren tar et par cm. ekstra skjer ingen skandale :-) Ja midt bak så er det temmelig kort, ja, men lengre på sidene/foran (bob) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja midt bak så er det temmelig kort, ja, men lengre på sidene/foran (bob) Ah, sånn var jo jeg i forfjor! ) Nå har jeg nesten langt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Ah, sånn var jo jeg i forfjor! ) Nå har jeg nesten langt igjen. Godt å høre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ert vel ikke helt ulik den sveisen som den lyseste (og eldste) søstra i 90-tallsserien "House of Eliott" hadde. Litt sånn 20-tallsaktig bob. Så bare kort bak, ikke på sidene/foran. jeg fant ikke noe bilde av dama uten hodeplagg, men er er ett med hodeplagg: http://ii-prod-rw.marketlive.com/bodhishop-us/images//products/en_US/detail/93613-D.JPG Høres kjempefint ut, særlig om du også har litt krøller eller fall! Hadde selv en litt lengre versjon av frisyren, og kanskje større forskjeller foran/bak (en del lengre foran), og med forholdsvis rett hår ble det vel mye jobb for at det skulle se pent ut. Konkluderte med at det for meg nok er bedre å holde håret noe lengre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 takk for det :-) det er på ingen måte en dårlig klipp - det er bare ikke det jeg ba om.... ;-/ Trenger nok litt tid til å venne meg til det... ''Trenger nok litt tid til å venne meg til det...'' Det gjør sikkert også Finn!... (med tanke på at 90% av alle menn foretrekker at vi kvinner har lengre hår) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Høres kjempefint ut, særlig om du også har litt krøller eller fall! Hadde selv en litt lengre versjon av frisyren, og kanskje større forskjeller foran/bak (en del lengre foran), og med forholdsvis rett hår ble det vel mye jobb for at det skulle se pent ut. Konkluderte med at det for meg nok er bedre å holde håret noe lengre. Ja, det er ganske lettvint med hår med litt lengde :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 ''Trenger nok litt tid til å venne meg til det...'' Det gjør sikkert også Finn!... (med tanke på at 90% av alle menn foretrekker at vi kvinner har lengre hår) *he he* Ja, nå er ikke han så veldig opptatt av langt hår. Når håret mitt har vært på det lengste, har han i grunnen vært skuffende lite opptatt av det. Men hans første reaksjon var at det var litt i korteste laget, ja...;-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 *he he* Ja, nå er ikke han så veldig opptatt av langt hår. Når håret mitt har vært på det lengste, har han i grunnen vært skuffende lite opptatt av det. Men hans første reaksjon var at det var litt i korteste laget, ja...;-/ ''Ja, nå er ikke han så veldig opptatt av langt hår. Når håret mitt har vært på det lengste, har han i grunnen vært skuffende lite opptatt av det.'' Ja, det er jo menneskelig å legge mer merke til ting man misliker enn det man liker :/: Men nå kjenner jeg jo ikke Finns syn hår da, derimot min manns! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargeklatten Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Enig i at frisører gjør mye rart. Jeg opplever ofte det motsatte om at de klipper for lite i forhold til det jeg ønsker. Jeg liker nemlig ikke å gå til frisøren for klipp og vil begrense det mest mulig. Og så blir det billigst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du verden så den tiltredes. Har akkurat begynt å komme meg etter en katastrofeklipp før i november... Har alltid lurt på hvor lang en frisørcentimeter egentlig er. Selv firsører der som jeg har beklagd meg høylytt til kan finne på å gjøre det samme. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du skulle ha visst litt om hvordan det er å være frisør i dag. Min datter er frisør, og det er lenge siden fagkunnskapen var det viktigste. Det dreier seg om salg av produkter og provisjon, hvis de skal unngå å måtte jobbe for under 10 000 i mnd. Så det er ikke så rart at de mister konsentrasjonen på andre områder. I dag er det viktigste å være en god selger:-( Det aller beste salgstrikset er å gjøre en god jobb overfor kunden. Fornøyde kunder som kommer tilbake og gjerne tar med seg en til kunde er det man tjener penger på. Og du må ha ti fornøyde for hver missfornøyde. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frisørmor Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du skulle ha visst litt om hvordan det er å være frisør i dag. Min datter er frisør, og det er lenge siden fagkunnskapen var det viktigste. Det dreier seg om salg av produkter og provisjon, hvis de skal unngå å måtte jobbe for under 10 000 i mnd. Så det er ikke så rart at de mister konsentrasjonen på andre områder. I dag er det viktigste å være en god selger:-( Dette utsagnet er jeg ikke enig i. Datteren min er også frisør, og hun har mest faste kunder. I salongen hennes får de provisjon av selve arbeidet, og da er det om å gjøre en god klippejobb, for at kundene skal bli fornøyde og komme igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Du verden så den tiltredes. Har akkurat begynt å komme meg etter en katastrofeklipp før i november... Har alltid lurt på hvor lang en frisørcentimeter egentlig er. Selv firsører der som jeg har beklagd meg høylytt til kan finne på å gjøre det samme. mvh ''Har alltid lurt på hvor lang en frisørcentimeter egentlig er.'' he he, ja man kan virkelig lure! ''Selv firsører der som jeg har beklagd meg høylytt til kan finne på å gjøre det samme.'' Samme her! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ha!, vi vet da alle at du tok en minicolor i fjor! Men siden gubben uansett ikke ser forskjell så gidder jeg ikke bruke tid og penger på det lengre. ) Og jentungen som elsker å gre og flette håret mitt kunne forleden dag fastslå at jeg ikke hadde sååå mange grå hår lengre - "det er bare noen her og de glinser såååå fint!" ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 ''Og ikke er det første gangen heller, at de ikke hører hva man sier. '' Kremt... kan det være at det ikke bare er slik at frisøren har hørselsvansker, men at du kan ha en noe utydelig diksjon eller andre former for talevansker.? ...*s* Til trøst kan jeg opplyse om at min erfaring er at håret vokser ut igjen - det tar bare noen år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.