Gå til innhold

mindre pupper


mamma19

Anbefalte innlegg

Heisann!jeg sluttet å amme for ca.en mnd siden og har nå mistet melken.Det som irriterer meg er at brystene er ikke som de var før de er mindre og litt slappere!

tar de seg litt opp igjen etter hvert?er det noen øvelser en kan gjøre?

Ett til spm:jeg har lyst til å ta av noen kilo(og har begynt å ta noen slankepiller)

bør jeg vante med dette til jeg har fått evt,fassong igjen eller har ikke det noe å si(tenker på at jeg trenger litt fett i brystene...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære mamma 19. Kanskje det finnes trimparti for barselskvinner der du bor? Da får du både"strammet opp" og mulig bli kvitt de kiloene i sammen med likesinnede. Øvelser for kvinner som har født, finner du i brosjyrer fra barselavdelingen og i Svangerskapsboken du kanskje fikk når du var gravid. En god trilletur hver dag gjør også susen på kiloene og den er gratis! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...