Gjest Allllid noe.. Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vet det er skrevet om det her inne før, og at det er veldig vanlig, men jeg klarer ikke la være å uroe meg. Jeg fikk påvist lette celleforandringer på slutten av 2007. Etter den tid har jeg tatt to oppfølgingsprøver og begge var fine, den siste var i januar 2009. De siste dagene har jeg kjent "mensenmurringer" og venter etter mine beregninger mensen sånn cirka i dag eller i morgen. Det jeg ALDRI har opplevd før, men som jeg har opplevd 3-4 ganger denne uka er en slags farget utflod. Ikke mye, og ikke hver dag, men noen få ganger.. Det kan være gammelt blod, eller det er brunaktig utflod. Jeg er en person som dessverre søker mye på nettet og jeg har lest at utflod kan være et tegn på celleforandringer. Noen som har erfaring med dette? Er det vanlig med slik utflod out of nowhere? Jeg prøver å trøste meg med at siden celleprøvene var fine for 14 måneder siden kan det vel ikke ha utviklet seg til kreft på såpass kort tid?!? Jeg bruker forresten kobberspiral. Takk for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du er ikke gravid da? Det går an å bli gravid med spiral. Om mensen ikke kommer i løpet av noen få dager ville jeg tatt en test. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allltid noe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du er ikke gravid da? Det går an å bli gravid med spiral. Om mensen ikke kommer i løpet av noen få dager ville jeg tatt en test. Gravid?? Tror ikke det altså for jeg kjenner mensmurringene og det er i DAG jeg venter mensen så den er jo ikke forsinket akkurat.. Det kjennes bare annerledes ut enn det pleier uten at jeg kan sette fingeren på det. Skremmer meg du:) Da vil jeg heller ha celleforandringer altså. Neida, det var flåsete sagt, men jeg kan virkelig ikke være gravid og jeg tror ikke jeg er det heller altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde lette celleforandringer i ca. 10 år før de fjernet en liten del av livmortappen/halsen. Jeg fikk aldri høre at utflod kunne ha noen sammenheng her. Det legen sa var at de som hadde celleforandringer over tid svært sjeldent utviklet kreft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.