morsan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Enig med, deg. Jeg ville også ha tenkt slik at de som lot barna overnatte hos seg, gjorde _meg_ en tjeneste og at jeg ikke vil beslaglegge mer av tiden deres. Selv om jeg ikke har bedt om det, eller har behov for barnevakt, er det jo de som har mitt barn i tillegg til egne, som får litt ekstra jobb med flere å lage mat til, re opp seng, litt ekstra bråk og rot. ''Jeg ville også ha tenkt slik at de som lot barna overnatte hos seg, gjorde _meg_ en tjeneste og at jeg ikke vil beslaglegge mer av tiden deres. '' Ja, her føler jeg behov for å understreke smiley'en og referansen til den andre tråden....;-) (se siste svar til løvinne) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så lenge dere ikke presser ungene for at de skal være i aktivitet, så høres alt strålende ut. Dere passer på at de får masse mosjon og frisk luft. De liker å gjøre ting, og å være ute. Antagelig er de i ganske god form, og tåler en del aktivitet. Og slik bør det i mine øyne være. Jeg har ei jente på 10 år. Så det blir en del overnatting her også. Jeg er litt streng og sier at fredag til lørdag er ok, men ikke lørdag til søndag. Da synes jeg ho trenger en skikkelig natts søvn uten at det blir alt for sent på kvelden, og alt for tidlig neste morgen. Jeg har opplevd at ungene kan bli litt trøtte "dagen derpå", men ingen har måtte hjem for å hvile eller noe. Og det har aldri skjedd at foreldrene setter stopper for ting på denne måten. Det virker bare merkelig å sette begrensninger for barna slik. Jeg liker minst når barna har overnatting på fredager, for da er vi voksnes ganske slitne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker minst når barna har overnatting på fredager, for da er vi voksnes ganske slitne Vi er forskjellige. Barna er også slitne på fredager, og sovner da litt fortere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.