Spirello Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Selv om jeg ikke er helt overbevist ennå, så er det en herlig følelse allikevel.. Bare håper det går bra fremover, men sånn er det jo for alle gravide. Takker for gratulasjoner og kryssa fingre og tær ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gratulerer til deg og! ) Så koselig.. Det blir moro å holde følge. jeg må si jeg er lit pessimist da.. siden det er risiko for ditten og datten, så tør ikke juble helt ennå. Ikke helt før etter uke 12 og jeg har vært på ul egentlig.. men jeg ble i hvert fall gravid fort - så det er en bra start ) Så nå håper jeg bare alt går bra fremover. Takk! Skjønner du er forsiktig med å slippe jubelen løs da... Når jeg ser hvor mye jeg bekymrer meg for, så kan jeg bare prøve å forstille meg hvordan det er for deg med risikosvangerskap... Men vi får prøve å være positive begge to - er ikke bra for babyen når mamma'n bekymrer seg så fælt heller Krysser fingrene for at alt går bra med lille spiren din, og at den holder seg på plass frem til sånn ca midten av november (Jeg har forresten tenkt på å ta privat UL i uke 7-8 jeg da, for å se om alt står bra til. De sier jo at dersom man ser et hjerte som banker, så kan man være myyye tryggere på at alt går bra... For min egen skyld tror jeg det vil være lurt!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Takk! Skjønner du er forsiktig med å slippe jubelen løs da... Når jeg ser hvor mye jeg bekymrer meg for, så kan jeg bare prøve å forstille meg hvordan det er for deg med risikosvangerskap... Men vi får prøve å være positive begge to - er ikke bra for babyen når mamma'n bekymrer seg så fælt heller Krysser fingrene for at alt går bra med lille spiren din, og at den holder seg på plass frem til sånn ca midten av november (Jeg har forresten tenkt på å ta privat UL i uke 7-8 jeg da, for å se om alt står bra til. De sier jo at dersom man ser et hjerte som banker, så kan man være myyye tryggere på at alt går bra... For min egen skyld tror jeg det vil være lurt!) jeg går ikke rundt og bekymrer meg masse, men jeg er klar over hvordan det er, men jeg gleder meg selvfølgelig også, men tar det ikke for gitt at jeg er tobarnsmor i november... Skal til legen i dag. Kommer til å spørre om tidlig ul jeg også, for er som du sier at man roer seg veldig og det er stor sjanse for at det går bra hvis man har sett hjertet banke i uke 7-8. Hjertet til min lille spire skal i følge barnimagen begynne å banke på mandag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Så moro! Gratulerer så mye!! Masse lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.