puttelulle Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Hadde verken husket det særlig lenge - eller orket å skrive et innlegg om det ;-) Signerer denne! :-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Ja, ikke sant? Forferdelig irriterende og styrete å bakse vognen rundt i butikken. Ja, så tenker man fort "hvorfor meg?" og "hvorfor akkurat denne vogna"? mens man forbanner seg bortover. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv. Fuller lett opp for 500,- kroner i den, selv om den blir litt tung da. ''Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv'' Jeg bruker handlekurv om jeg bare skal ha 3-4 varer, skal jeg ha mer bruker jeg vogn. Ingen vits i å gå å dra på tunge varer gjennom butikken. Deilig også å ha begge hendene fri når skal hente frem varer. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Vi sjekker også vognene før vi går og handler, det er veldig irriterende å drasse på en vogn med ødelagte hjul. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 ''Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv'' Jeg bruker handlekurv om jeg bare skal ha 3-4 varer, skal jeg ha mer bruker jeg vogn. Ingen vits i å gå å dra på tunge varer gjennom butikken. Deilig også å ha begge hendene fri når skal hente frem varer. Jeg bruker disse handlekurvene på hjul. ) Litt større enn de man bærer på armen og adskillig mindre enn de store vognene - helt ypperlig! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Skrevet 10. mars 2010 Ja, så tenker man fort "hvorfor meg?" og "hvorfor akkurat denne vogna"? mens man forbanner seg bortover. :-) he, he :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.