Gå til innhold

En liten hverdagshistorie

Liliaceae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ikke sant? Forferdelig irriterende og styrete å bakse vognen rundt i butikken.

Ja, så tenker man fort "hvorfor meg?" og "hvorfor akkurat denne vogna"? mens man forbanner seg bortover. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv. Fuller lett opp for 500,- kroner i den, selv om den blir litt tung da.

''Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv''

Jeg bruker handlekurv om jeg bare skal ha 3-4 varer, skal jeg ha mer bruker jeg vogn. Ingen vits i å gå å dra på tunge varer gjennom butikken. Deilig også å ha begge hendene fri når skal hente frem varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Vi sjekker også vognene før vi går og handler, det er veldig irriterende å drasse på en vogn med ødelagte hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv''

Jeg bruker handlekurv om jeg bare skal ha 3-4 varer, skal jeg ha mer bruker jeg vogn. Ingen vits i å gå å dra på tunge varer gjennom butikken. Deilig også å ha begge hendene fri når skal hente frem varer.

Jeg bruker disse handlekurvene på hjul. :o) Litt større enn de man bærer på armen og adskillig mindre enn de store vognene - helt ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så tenker man fort "hvorfor meg?" og "hvorfor akkurat denne vogna"? mens man forbanner seg bortover. :-)

he, he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...