puttelulle Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde verken husket det særlig lenge - eller orket å skrive et innlegg om det ;-) Signerer denne! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, ikke sant? Forferdelig irriterende og styrete å bakse vognen rundt i butikken. Ja, så tenker man fort "hvorfor meg?" og "hvorfor akkurat denne vogna"? mens man forbanner seg bortover. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv. Fuller lett opp for 500,- kroner i den, selv om den blir litt tung da. ''Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv'' Jeg bruker handlekurv om jeg bare skal ha 3-4 varer, skal jeg ha mer bruker jeg vogn. Ingen vits i å gå å dra på tunge varer gjennom butikken. Deilig også å ha begge hendene fri når skal hente frem varer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi sjekker også vognene før vi går og handler, det er veldig irriterende å drasse på en vogn med ødelagte hjul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ''Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv'' Jeg bruker handlekurv om jeg bare skal ha 3-4 varer, skal jeg ha mer bruker jeg vogn. Ingen vits i å gå å dra på tunge varer gjennom butikken. Deilig også å ha begge hendene fri når skal hente frem varer. Jeg bruker disse handlekurvene på hjul. ) Litt større enn de man bærer på armen og adskillig mindre enn de store vognene - helt ypperlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, så tenker man fort "hvorfor meg?" og "hvorfor akkurat denne vogna"? mens man forbanner seg bortover. :-) he, he :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.