Gjest er dette bra nok? Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvilken sykkel bør vi velge til en snart 10-åring? Scott, Nakamura Firefly, Merida, DBS? Det er 24" vi trenger, vil jeg tro. Ser at fjorårets Nakamura er nedsatt fra 2500 til 1500 kr. Sikkert fjorårets modeller som selges ut. *vurderer* Denne modellen har neppe hverken skivebrems eller aluramme, og med en tung sykkel blir sykkelgleden kanskje redusert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg ville gått for en lett sykkel. Så lett som det var mulig å finne, innen den prisklassen jeg hadde råd til. Så ville jeg styrt unna Biltema og Obs og steder der du kjøper flatpakket sykkel for å montere selv. For øvrig har jeg ingen preferanser :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bare pass på at sykkelen passer i lengden. Vi hadde et stort problem med dattera, da hun fikk ny sykkel. Hun ble "småertet" litt fordi hun hadde så liten sykkel. Men når vi skulle kjøpe sykkel oppdaget vi at alle syklene var for lange i mellomrommet mellom sete og styre i fht kroppen hennes. Vi endte til slutt opp med en DBS hvor setet sitter foran bakhjulet på en måte og derfor var noe kortere mellom sete og styre. Vi lette lenge før vi fant denne sykkelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ''Denne modellen har neppe hverken skivebrems eller aluramme, og med en tung sykkel blir sykkelgleden kanskje redusert?'' Barn hadde da stor glede av å sykle før alle disse moderne syklene kom på markedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bare pass på at sykkelen passer i lengden. Vi hadde et stort problem med dattera, da hun fikk ny sykkel. Hun ble "småertet" litt fordi hun hadde så liten sykkel. Men når vi skulle kjøpe sykkel oppdaget vi at alle syklene var for lange i mellomrommet mellom sete og styre i fht kroppen hennes. Vi endte til slutt opp med en DBS hvor setet sitter foran bakhjulet på en måte og derfor var noe kortere mellom sete og styre. Vi lette lenge før vi fant denne sykkelen. Det er kjempeviktig! Voksne sykler kommer nå i forskjellige størrelser og XS er noe kortere mellom sete og styre enn M f.eks. Passer meg utmerket, jeg som er såpass kort i overkroppen (og i beina for den del...). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.