Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Katie H. - nå røpet du identiteten din! ;o) Hum? Hadde det vært viktig for meg å være anonym hadde jeg byttet nick. Men mange her som vet hvem jeg er i RL. Og det er desverre ikke mitt navn. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hum? Hadde det vært viktig for meg å være anonym hadde jeg byttet nick. Men mange her som vet hvem jeg er i RL. Og det er desverre ikke mitt navn. :0) Du, det var bare en spøk - trodde du hadde fått med deg skriveriene om Katie Holmes og Tom Cruises datter Suri's høye hæler og make-up-vaner.. ;-) http://www.side2.no/kjendis/article2777484.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du, det var bare en spøk - trodde du hadde fått med deg skriveriene om Katie Holmes og Tom Cruises datter Suri's høye hæler og make-up-vaner.. ;-) http://www.side2.no/kjendis/article2777484.ece Ååå, hehehe, nei det har jeg ikke fått med meg. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ååå, hehehe, nei det har jeg ikke fått med meg. :0) Veldig søt jente - og det ser ikke ut som hun tvinges til dette, hehe... ;-) Men - om jeg var moren hadde jeg nok bremset dette noen år ennå ja.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Veldig søt jente - og det ser ikke ut som hun tvinges til dette, hehe... ;-) Men - om jeg var moren hadde jeg nok bremset dette noen år ennå ja.. Så jo ut som den "sminkepungen" innehold bare lipgloss også. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Definitivt for liten! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nope, jeg tuller ikke. Hun spurte om dette i dag da hun skulle i bursdag... :0) Men de trenger ikke få lov bare fordi de spør. Mine har også spurt om å få sminke seg. Svaret er altså nei - De må vente noen år. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Men de trenger ikke få lov bare fordi de spør. Mine har også spurt om å få sminke seg. Svaret er altså nei - De må vente noen år. ;-) Nei, de trenger helt klart ikke få lov selv om de spør. Hun vil gjerne barbere seg, som pappan, men det får hun jo ikke lov til. Men jeg syns dette var litt, jentete... Men nå får jeg se neste gang hun spør.. Må tenke litt på dette. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Snuppa her er 9,5 år og har så langt bare hatt noe sminke-stæsj stefaren kjøpte med seg hjem fra USA for 4 år siden, men det har ikke vært så mye i bruk akkurat. Hun hadde en venninne som var veldig ivrig på dette settet, men hun har flyttet og jeg har lagt unna det settet og hun spør ikke etter det i det hele tatt. Hun ser dog heller aldri at jeg sminker meg... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Snuppa her er 9,5 år og har så langt bare hatt noe sminke-stæsj stefaren kjøpte med seg hjem fra USA for 4 år siden, men det har ikke vært så mye i bruk akkurat. Hun hadde en venninne som var veldig ivrig på dette settet, men hun har flyttet og jeg har lagt unna det settet og hun spør ikke etter det i det hele tatt. Hun ser dog heller aldri at jeg sminker meg... ;o) Hehe! Sminker du deg ikke i det hele tatt, eller er du nøye på at hun ikke ser når du sminker deg? :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe! Sminker du deg ikke i det hele tatt, eller er du nøye på at hun ikke ser når du sminker deg? :0) Jeg eier ikke sminke. ) Hudkrem og lypsyl er det lengste jeg går på sminkefronten. *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fattigmor Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ville ventet noen år til! Det er mye giftige stoffer i sminke også...har jeg hørt! Men til Karneval og andre anledninger ,som utkledning er det vel greit ! traff en jente i familiesammenheng i fjor, med farget hår og veldig sminket, det var bare grusomt! Hun var 7år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, så stas, tenker hun var kry da ja. :0) Har vært et ras av bursdager siste tiden her, det syns hun jo er moro. Så i dag lurte hun på om hun kunne få litt sminke.. Jeg syns jo også det er tidlig, men ble litt i tvil. Hun har ikke spurt før. Og hun som er den guttejenta, er jo litt artig at hun ønsker pynte seg. Når tar hun frivillig på kjole/skjørt! *shock* La hun få ha på seg litt lipgloss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg eier ikke sminke. ) Hudkrem og lypsyl er det lengste jeg går på sminkefronten. *hehe* Oi, det var ikke mye nei! Hehe! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ville ventet noen år til! Det er mye giftige stoffer i sminke også...har jeg hørt! Men til Karneval og andre anledninger ,som utkledning er det vel greit ! traff en jente i familiesammenheng i fjor, med farget hår og veldig sminket, det var bare grusomt! Hun var 7år. Hmm... Ja, det er kanskje endel stoffer som ikke er bra. Godt poeng! Selv om jeg tror ikke det skader innimellom. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 La hun få ha på seg litt lipgloss Hun fikk det i dag. Men det tørket hun bort igjen, tror ikke det fallt i smak. ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fattigmor Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm... Ja, det er kanskje endel stoffer som ikke er bra. Godt poeng! Selv om jeg tror ikke det skader innimellom. :0) .0)ingen katastrofe, sålenge det bare er innimellom , tenker mye på allergier og utslett i forbindelse med sminke, fordi jeg selv er plaget med det..0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 .0)ingen katastrofe, sålenge det bare er innimellom , tenker mye på allergier og utslett i forbindelse med sminke, fordi jeg selv er plaget med det..0) Usj, det må være slitsomt å være allergisk. Glad jeg ikke er det.. Men det finnes vel kanskje allergi vennlig sminke også? :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Når jentene mine vil pynte seg til bursdager, så får de litt lipgloss. De er storfornøyd med det. Håper det drøyer en god stund før de vil ha øyenskygge etc. Tror det var til 5-årsdagen at eldste jenta fikk "sminkesett" til bursdagen fra en i barnehagen. Det var masse forskjellige farger, både øyenskygge, rouge, lipgloss. Problemet var at det var umulig å se hvilke ting som var hva. Det sto "bruksanvisning" på esken, og noen av disse måtte IKKE brukes nær øynene! Hvordan skal barn klare å finne ut av dette? Har de først fått et sminkesett, prøver de vel alt som er der? Hun fikk bruke litt et par ganger, men jeg pleide å legge det ut av syne så jeg hadde litt kontroll. Hun glemte fort at hun hadde dette, og vips så forsvant det i bosset en dag... Hun har ikke savnet det, men når hun vil pyntes til selskap får hun altså låne lipglossen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Altforaltforaltfor tidlig!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.