Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det var i det minste fritt for dødningehoder *s* Hehe, ja det er sant! ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Miniskjørt og tights synes jeg selvsagt er helt i orden:) Noe annet blir det med bar mage og eller nettingstrømpebukser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tenk deg en bluse eller annet antrekk som ser småfrekt og litt sexy ut på en 17-åring. Se så dette for deg i størrelse 5 år. Det dreier seg om det totale inntrykket klærne gir. mvh Ja, det er ikke alt som passer småbarn. Men jeg tror nok at folk har veldig forskjellig syn på hva som er ok, og ikke. Jeg har blitt sjokkert en gang over et annet barns klesstil. Det var på danskebåten. Vi satt flere rundt et bord i baren. På lagt avstand så gutta ei flott jente i mini kjole og høye støvletter. Da jenta kom nærmere så alle at hun umulig kunne vær emer enn 10-12 år. Og kjolen var så kort du kunne skimte rompeballene! *sjokka* Slik hadde ikke min jente fått gå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Miniskjørt og tights synes jeg selvsagt er helt i orden:) Noe annet blir det med bar mage og eller nettingstrømpebukser Nettingstrømpebukser, hehe, lager det det til barn da? Kanskje til litt større barn. Har aldri sett det. Men det kommer kanskje ann på hva slags andre plagg man har til nettingstrømpebuksen? Trangt miniskjørt blir nok feil ja! ;p Men hva med litt glinsene tights? Ikke akkurat lakk, men litt glatt stoff, skjønner du hva meg mener? Dårlig forklaring.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ja, det er ikke alt som passer småbarn. Men jeg tror nok at folk har veldig forskjellig syn på hva som er ok, og ikke. Jeg har blitt sjokkert en gang over et annet barns klesstil. Det var på danskebåten. Vi satt flere rundt et bord i baren. På lagt avstand så gutta ei flott jente i mini kjole og høye støvletter. Da jenta kom nærmere så alle at hun umulig kunne vær emer enn 10-12 år. Og kjolen var så kort du kunne skimte rompeballene! *sjokka* Slik hadde ikke min jente fått gå! Det aller verste med det er at jenta sannsynligvis ikke aner hvilke menn hun kan tiltrekke seg med slike klær... Jeg mener på ingen måte at om man kler seg slik, får en skylde seg selv. Men man gjør seg selv mer sårbar. Og samme hvor mye det er en annens skyld, er det en selv som sitter med smerten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det aller verste med det er at jenta sannsynligvis ikke aner hvilke menn hun kan tiltrekke seg med slike klær... Jeg mener på ingen måte at om man kler seg slik, får en skylde seg selv. Men man gjør seg selv mer sårbar. Og samme hvor mye det er en annens skyld, er det en selv som sitter med smerten. mvh Ja, det er ille... De rundt vårt bord ble helt kvalme og sjokkerte. Flere hadde lyst å si den moren noen sannhetens ord... Det finnes mange syke mennesker der ute. Det må man ikke glemme. Og et barn har jo ikke begrep på hva hun tiltrekker seg og ikke.. uff.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 *grøss* Hodeskaller blir ikke aktuelt på klær her i huset så lenge jeg bestemmer. Ikke engang en litt diskrét, en? :-) http://www.preppytopunkkids.com/images/wes___willy.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nettingstrømpebukser, hehe, lager det det til barn da? Kanskje til litt større barn. Har aldri sett det. Men det kommer kanskje ann på hva slags andre plagg man har til nettingstrømpebuksen? Trangt miniskjørt blir nok feil ja! ;p Men hva med litt glinsene tights? Ikke akkurat lakk, men litt glatt stoff, skjønner du hva meg mener? Dårlig forklaring.... Det kan være veldig stilig, og mange jenter elsker jo gull og glitter. Hvordan antrekket er satt sammen, betyr som regel mer enn enkeltkomponentene. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Med fare for å sjokkere enkelte, her har de endel kult! ;p http://www.luckylittledevil.com/catalog/2/ Tror lillesøster her i huset må få seg en sånn Ramones kjole gitt! Kult Her var det faktisk flere ting jeg kunne tenkt meg å kjøpt... *Sjokkert* Vi har vel ikke egentlig lik smak i klær... *Ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det kan være veldig stilig, og mange jenter elsker jo gull og glitter. Hvordan antrekket er satt sammen, betyr som regel mer enn enkeltkomponentene. mvh Hun har slike blanke tighs. Har brukt dem til et sort skjørt ( ligger link til det lenger nede), så har hun hatt en langarmet grå topp, eller topp med vest utenpå. Leggvarmere og litt stilige sko. Hun har også brukt de til en liten strikketunika, med knytting bak. Syns hun var veldig stilig. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tror lillesøster her i huset må få seg en sånn Ramones kjole gitt! Kult Her var det faktisk flere ting jeg kunne tenkt meg å kjøpt... *Sjokkert* Vi har vel ikke egentlig lik smak i klær... *Ler* Hehe, har vi ikke? Jeg syns også de har mye stilig der. De kjolene er jo bare råkule! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ikke engang en litt diskrét, en? :-) http://www.preppytopunkkids.com/images/wes___willy.jpg Haha! ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hun har slike blanke tighs. Har brukt dem til et sort skjørt ( ligger link til det lenger nede), så har hun hatt en langarmet grå topp, eller topp med vest utenpå. Leggvarmere og litt stilige sko. Hun har også brukt de til en liten strikketunika, med knytting bak. Syns hun var veldig stilig. :0) Jeg synes det er herlig med jenter som begynner å få meninger om klær og prøver seg litt fram. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg synes det er herlig med jenter som begynner å få meninger om klær og prøver seg litt fram. mvh Ja, det er jo kjempe moro! Og hun er ganske så bestemt på hva hun vil ha på. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hehe, har vi ikke? Jeg syns også de har mye stilig der. De kjolene er jo bare råkule! :0) Nei, sånn til oss selv er vi nok litt ulike i stilen Jeg liker en rocka stil, men heller vel mer mot en litt avslappet "grungestil" - henger nok litt igjen i 90-tallet sånn sett Elsker Doc Martens bootsene mine! Men er jo en del klær jeg ikke kan bruke av den enkle grunn at kroppen min har forandret seg en goood del siden -91... Føler meg vel også litt for gammel for mye av det jeg har lyst til å gå med, så da blir det minstejenta som får punkeskjørtene her i huset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nei, sånn til oss selv er vi nok litt ulike i stilen Jeg liker en rocka stil, men heller vel mer mot en litt avslappet "grungestil" - henger nok litt igjen i 90-tallet sånn sett Elsker Doc Martens bootsene mine! Men er jo en del klær jeg ikke kan bruke av den enkle grunn at kroppen min har forandret seg en goood del siden -91... Føler meg vel også litt for gammel for mye av det jeg har lyst til å gå med, så da blir det minstejenta som får punkeskjørtene her i huset Psst: Jeg har også slike sko.. *lol* For gammel, neida, slik må du ikke tenkte. I dag kan man gå med alt. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Psst: Jeg har også slike sko.. *lol* For gammel, neida, slik må du ikke tenkte. I dag kan man gå med alt. ;0) Jøss! Begynner å lure på om mitt indre bilde av deg ikke stemmer helt... Joa, det meste er lov nå om dagen, men mine bein er f.eks. ikke skapt for korte skjørt...! *Ler* Er gravid, og gleder meg til magen blir skikkelig babymage, og ikke bare "småfeit" - da kan jeg gå og strutte i kule t-skjorter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jøss! Begynner å lure på om mitt indre bilde av deg ikke stemmer helt... Joa, det meste er lov nå om dagen, men mine bein er f.eks. ikke skapt for korte skjørt...! *Ler* Er gravid, og gleder meg til magen blir skikkelig babymage, og ikke bare "småfeit" - da kan jeg gå og strutte i kule t-skjorter Hehe, kan hende du har litt feil bilde ja. Jeg tror jeg kler meg ganske greit. ;p Men jeg er ikke redd for å skille meg ut. Og kler meg i det jeg selv liker. ;p Så du er gravid, så heldig! Men jeg skjønner deg ang magen. Det var den verste perioden, når man bare følte seg småfeit.. Men snart strutter nok magen, og da blir det verre med klær igjen. Hehe! Finnes ikke veldig mye fint gravidtøy i butikkene... Jeg fant litt på nettet, ellers kjøpte jeg bare litt større strl. Jeg elsket å gå gravid. Savner den tiden. Jeg gikk også gravid om sommeren, begge gangene. Deilig tid! Nyt det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nei, sånn til oss selv er vi nok litt ulike i stilen Jeg liker en rocka stil, men heller vel mer mot en litt avslappet "grungestil" - henger nok litt igjen i 90-tallet sånn sett Elsker Doc Martens bootsene mine! Men er jo en del klær jeg ikke kan bruke av den enkle grunn at kroppen min har forandret seg en goood del siden -91... Føler meg vel også litt for gammel for mye av det jeg har lyst til å gå med, så da blir det minstejenta som får punkeskjørtene her i huset Litt mer punk ;0) http://www.punkbabyclothes.net/shop/index.php?cPath=29_45 En metal baby kanskje? Hehe! http://www.metalbabies.com/lbbdevweb/store.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ikke engang en litt diskrét, en? :-) http://www.preppytopunkkids.com/images/wes___willy.jpg Æsj! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.