Gå til innhold

Barn & klær.

Gjest mora2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• miia

6

• Axcia

5

• PieLill

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2

Disse måtte jeg lagre som favoritter :) Med en pappa som liker metal, så var jo dette midt i blinken ;)

Så knall!

Ligger lagret i favoritter her også. Og pappan i huset her er også metal fan. Og mamman. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan hende du har litt feil bilde ja. Jeg tror jeg kler meg ganske greit. ;p

Men jeg er ikke redd for å skille meg ut. Og kler meg i det jeg selv liker. ;p

Så du er gravid, så heldig! Men jeg skjønner deg ang magen. Det var den verste perioden, når man bare følte seg småfeit..

Men snart strutter nok magen, og da blir det verre med klær igjen. Hehe! Finnes ikke veldig mye fint gravidtøy i butikkene... Jeg fant litt på nettet, ellers kjøpte jeg bare litt større strl. Jeg elsket å gå gravid. Savner den tiden.

Jeg gikk også gravid om sommeren, begge gangene. Deilig tid!

Nyt det!

Er mye døllt gravidtøy, ja... Blir vel å bruke vanlige klær i større str. og heller godta at t-skjortene er ødelagt av kulen på magen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Er mye døllt gravidtøy, ja... Blir vel å bruke vanlige klær i større str. og heller godta at t-skjortene er ødelagt av kulen på magen etterpå ;)

Hehe, jeg gjorde den brøleren at jeg lånte en av mannens gensere... Han ble ikke veldig fornøyd, foe genseren fikk både mage og pupper etterpå. ;p

Søren, jeg hadde ei kul nettside hvor jeg bestilte et par topper. Kunne designe din egen topp. Jeg hadde en med tekst. " This bump is made by "også våre navn". Hehe!

Skal sende deg den om jeg finner den igjen. Var ikke dyrt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg gjorde den brøleren at jeg lånte en av mannens gensere... Han ble ikke veldig fornøyd, foe genseren fikk både mage og pupper etterpå. ;p

Søren, jeg hadde ei kul nettside hvor jeg bestilte et par topper. Kunne designe din egen topp. Jeg hadde en med tekst. " This bump is made by "også våre navn". Hehe!

Skal sende deg den om jeg finner den igjen. Var ikke dyrt heller...

Hehe... Kanskje greit å holde seg unna mannens garderobe, ja... ;) Utrolig hvor ødelagte klærne blir - har en vinterjakke etter svangerskap nr 2 som har en evig "mage"... Men kjekt at jeg har spart på den, for den kan jo komme til heder og verdighet igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nettingstrømpebukser, hehe, lager det det til barn da? Kanskje til litt større barn. Har aldri sett det.

Men det kommer kanskje ann på hva slags andre plagg man har til nettingstrømpebuksen? Trangt miniskjørt blir nok feil ja! ;p

Men hva med litt glinsene tights? Ikke akkurat lakk, men litt glatt stoff, skjønner du hva meg mener? Dårlig forklaring....

VI har nettingstrømpebukser i kle-seg-ut-kurven, men de er nok laga for voksne, ja ;)

Glinsende tights har alle tre ungene mine, men de har lange gensere utenpå, så da ser jeg ikke problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...