Gjest Lajsa Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, og Brødrene Løvehjerte. Og Farvel Rune. Farvel Rune var så trist at jeg ikke orket å lese den skikkelig. Men måtte liksom bla litt i den når den var tilgjengelig. Sarte, "slørete" illustrasjoner, og forferdelig trist.. Han ligger vel med ansiktet ned i søledammen? Nå er det kommet en like trist bok som heter "farvel, herr Muffin". Buhu!! :,-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Snuppa her er drøyt 4, og hun har faktisk grått av triste filmer (nettopp sånne scener du forteller om) en stund... Første gang jeg husker er vel jula for drøyt et år siden, da hadde hun akkurat fylt 3... De er søte da... Sitter og hulker, og vil gjerne fortsette filmen, men synes det er fryktelig trist... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lajsa Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Snuppa her er drøyt 4, og hun har faktisk grått av triste filmer (nettopp sånne scener du forteller om) en stund... Første gang jeg husker er vel jula for drøyt et år siden, da hadde hun akkurat fylt 3... De er søte da... Sitter og hulker, og vil gjerne fortsette filmen, men synes det er fryktelig trist... Ja, utrolig søtt :-) Kom på at han i 2-års alderen ble alldeles fortvilet over en episode av Postman Pat, der Miss blir blåst avgårde i en luftballong. Med gråten i øynene ropte han på meg og pekte - "Miss borte! Miss borte!!" ...traumatisk ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.