hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er det mulig at det finnes slike idioter...? http://www.tv2underholdning.no/gkn/her-er-anna-ankas-unge-norske-flamme-3158611.html 0 Siter
Sør Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det undrer meg egentlig mer at folk bryr seg om det. Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet. Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Skrevet 12. mars 2010 Er du overrasket over det? ;-) Ja, dessverre:(( Det er bare kvalmt! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Skrevet 12. mars 2010 Det undrer meg egentlig mer at folk bryr seg om det. Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet. Med vennlig hilsen Helt sikkert;) Men blir bare så kvalm av hele hennes personlighet, og undrer meg at ikke menn ser det samme...) 0 Siter
Gjest fniseguri Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det undrer meg egentlig mer at folk bryr seg om det. Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet. Med vennlig hilsen touché! *fniiis* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Han er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen heller. Om jeg ikke husker feil jobbet han i Mess-tv på tvnorge for noen år sida. 0 Siter
Gjest usjogisj Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Hvor er din nestekjærlighet? Jeg synes det er så ulekkert at folk som sitter å proklamerer sin kjærlighet til Jesus har en så fordømmende innstilling til sine medmennesker. Du har ikke en gang mottatt hans hovedbudskap til menneskeheten. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Ikke sikkert han er så dum..;-) Hvis han har fått med seg bare litt av hennes TV-opptredener, så vet han jo at hun ynder å behage sin mann! ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det undrer meg egentlig mer at folk bryr seg om det. Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet. Med vennlig hilsen Signerer. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det undrer meg egentlig mer at folk bryr seg om det. Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet. Med vennlig hilsen ''Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet.'' Hvis du mener det får du ihverfall være så ansvarlig at du ikke medvirker til å blåse opp tråden. 0 Siter
Gjest fniseguri Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 ''Ved å poste slike tråder så er jo du nettopp en del av dette hysteriet.'' Hvis du mener det får du ihverfall være så ansvarlig at du ikke medvirker til å blåse opp tråden. he-he. Dette var jammen tråden som fikk satt ting i perspektiv. *fniiis* 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 he-he. Dette var jammen tråden som fikk satt ting i perspektiv. *fniiis* Se og Hør leser du her: http://www.seoghor.no 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Skrevet 12. mars 2010 Hvor er din nestekjærlighet? Jeg synes det er så ulekkert at folk som sitter å proklamerer sin kjærlighet til Jesus har en så fordømmende innstilling til sine medmennesker. Du har ikke en gang mottatt hans hovedbudskap til menneskeheten. Kanskje for å vise motsatt av nestkjærlighet..? Ellers har du helt sikkert rett. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Skrevet 12. mars 2010 Ikke sikkert han er så dum..;-) Hvis han har fått med seg bare litt av hennes TV-opptredener, så vet han jo at hun ynder å behage sin mann! ;-) Æsj,,,( Hun vet òg å drite mannen ut:( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Hehe, det var hvertfall et hopp i aldersforskjellen mellom han og eksen. Får håpe han her duger bedre da. ;0) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Skrevet 12. mars 2010 Hehe, det var hvertfall et hopp i aldersforskjellen mellom han og eksen. Får håpe han her duger bedre da. ;0) Tror du...) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Tror du...) *knise* Lov å håpe at han bedre på noen punkter hvertfall. ;0) 0 Siter
Gjest Vancouver Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg trodde norske menn var for god til å falle for sånne som Anna 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Han er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen heller. Om jeg ikke husker feil jobbet han i Mess-tv på tvnorge for noen år sida. Haha, det forklarer jo en del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.