Supermum Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 bare sånn at dere vet det;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 det var litt av et skifte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er du Kvinne? Jeg har alltid trodd at det var nicket til en mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er du Kvinne? Jeg har alltid trodd at det var nicket til en mann. Det har jeg også trodd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bra bytte synes jeg Har som flere andre blitt litt "kjønnsforvirra" av nicket Fenrisulven... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Bra bytte synes jeg Har som flere andre blitt litt "kjønnsforvirra" av nicket Fenrisulven... Det kan jeg skjønne, men den gang for 8 år siden eller så, da jeg opprettet nicket her på DOL så var det helt innlysende at jeg var og er jente:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Er du Kvinne? Jeg har alltid trodd at det var nicket til en mann. Så feil kan man ta:-) Men jeg skjønner at du har trodd det, men som jeg skrev til miia, da jeg startet her på DOL var det at jeg var jente helt innlysende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 det var litt av et skifte :-) Hehe, ja ikke sant;-) Det får holde med katta vår som heter Fenris nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.