Gå til innhold

Urolig/ løs mage og gravid

Linnea78

Anbefalte innlegg

Har prøvd med på Gravidforumet også, men enten er det ingen innom der, ellers er det ingen som kan svare. Derfor prøver jeg her også.

Det går omgangssyke i området her. Var selv syk for noen uker siden. Nå i dag er magen skikkelig urolig og ikke helt bra. Men jeg er ikke dårlig/ eller mangler matlyst. Vet det er mest vanlig at magen blir treg under graviditet, men kan det slå andre vegen også? Er altså gravid i uke 26. For å si det slik er det jo greit hvis det har noe med graviditeten å gjøre heller enn at det er omgangssyke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan bli løs i magen når riene begynner, det er de samme bevegelsene som styrer livmorsammentrekningene og sammentrekningenen i tarmen.

Men forhåpentligvis er det ikke rieaktivitet hos deg på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli løs i magen når riene begynner, det er de samme bevegelsene som styrer livmorsammentrekningene og sammentrekningenen i tarmen.

Men forhåpentligvis er det ikke rieaktivitet hos deg på lenge!

Det er nok ingen rier på gang heldigvis. :-) Er vel kanskje omgangssyke likevel da, enda jeg ikke er i dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen rier på gang heldigvis. :-) Er vel kanskje omgangssyke likevel da, enda jeg ikke er i dårlig form.

Du kan jo ha spist noe du reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke tro dette henger sammen med graviditeten. Bare sørg for å få i deg nok væske mens det står på, så går det nok over om kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...