Linnea78 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har prøvd med på Gravidforumet også, men enten er det ingen innom der, ellers er det ingen som kan svare. Derfor prøver jeg her også. Det går omgangssyke i området her. Var selv syk for noen uker siden. Nå i dag er magen skikkelig urolig og ikke helt bra. Men jeg er ikke dårlig/ eller mangler matlyst. Vet det er mest vanlig at magen blir treg under graviditet, men kan det slå andre vegen også? Er altså gravid i uke 26. For å si det slik er det jo greit hvis det har noe med graviditeten å gjøre heller enn at det er omgangssyke igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Man kan bli løs i magen når riene begynner, det er de samme bevegelsene som styrer livmorsammentrekningene og sammentrekningenen i tarmen. Men forhåpentligvis er det ikke rieaktivitet hos deg på lenge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Man kan bli løs i magen når riene begynner, det er de samme bevegelsene som styrer livmorsammentrekningene og sammentrekningenen i tarmen. Men forhåpentligvis er det ikke rieaktivitet hos deg på lenge! Det er nok ingen rier på gang heldigvis. :-) Er vel kanskje omgangssyke likevel da, enda jeg ikke er i dårlig form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er nok ingen rier på gang heldigvis. :-) Er vel kanskje omgangssyke likevel da, enda jeg ikke er i dårlig form. Du kan jo ha spist noe du reagerer på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg vil ikke tro dette henger sammen med graviditeten. Bare sørg for å få i deg nok væske mens det står på, så går det nok over om kort tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.