Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg trenger en brun tettsittende genser i str. 140. Er det noen som har sett det i en vanlig kjedebutikk i det siste? Har ei jente som skal være troll i en oppvisning, og da tenkte jeg at det kunne brukes dersom jeg sydde på lapper på den. Ellers tar jeg gjerne i mot andre tips også til kostyme. Det er viktig at kostymen er lett ettersom de skal turne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. ) Har tenkt den tanken å bruke en annen farge, men jeg tror at brun ville vært flottest. Men med kort frist så får vi se hva det blir:-) Evt. kan man jo også farge genserne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har tenkt den tanken å bruke en annen farge, men jeg tror at brun ville vært flottest. Men med kort frist så får vi se hva det blir:-) Evt. kan man jo også farge genserne. Titt i gutteavdelingen på HM, kanskje de har enkle ensfargede gensere i brunt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. ) Så liksom for meg noe slikt:-) http://picasaweb.google.no/heidi.byvold/HBDesign#5289720410660913570 Denne ble brukt i Norske talenter. Super synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sort er vel også greit? Ville vært overrasket om du ikke fant en enkel sort eller brun genser på H&M, Cubus eller KappAhl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så liksom for meg noe slikt:-) http://picasaweb.google.no/heidi.byvold/HBDesign#5289720410660913570 Denne ble brukt i Norske talenter. Super synes jeg. Stilig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Stilig! Får jo ikke til noe slikt på så kort varsel, men greit å ha som et utgangspunkt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sort er vel også greit? Ville vært overrasket om du ikke fant en enkel sort eller brun genser på H&M, Cubus eller KappAhl. Hadde bare vært så enklet om noen visste om noe. Å gå rundt å titte tar ofte lang tid:-) "Problemet" med disse genserene er jo også at de oftest er beregnet på gutter, og er ganske vide i modellen. Men jeg får ta meg en tur ut i morgen å sjekke:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Cubus - på stativet der de selger 2 for 129,- Der har de tettsittende gensere i mange forskjellige farger, er temmelig sikker på at det finnes brun også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Cubus - på stativet der de selger 2 for 129,- Der har de tettsittende gensere i mange forskjellige farger, er temmelig sikker på at det finnes brun også:-) Tusen takk for tips. Da sjekker jeg Cubus. Det var et slikt tips jeg hadde håpet på:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Bik bok kanskje, den på bilde lignet litt på en jeg kjøpte der i fjor i størrelse xs til dattera mi, men hun er 12. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Bik bok kanskje, den på bilde lignet litt på en jeg kjøpte der i fjor i størrelse xs til dattera mi, men hun er 12. Snuppa mi er lita og 10 år. Så XS blir nok i største laget. Men jeg får dra ut i dag eller i morgen å sjekke ut:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.