Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg trenger en brun tettsittende genser i str. 140. Er det noen som har sett det i en vanlig kjedebutikk i det siste? Har ei jente som skal være troll i en oppvisning, og da tenkte jeg at det kunne brukes dersom jeg sydde på lapper på den. Ellers tar jeg gjerne i mot andre tips også til kostyme. Det er viktig at kostymen er lett ettersom de skal turne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. ) 0 Siter
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. ) Har tenkt den tanken å bruke en annen farge, men jeg tror at brun ville vært flottest. Men med kort frist så får vi se hva det blir:-) Evt. kan man jo også farge genserne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Har tenkt den tanken å bruke en annen farge, men jeg tror at brun ville vært flottest. Men med kort frist så får vi se hva det blir:-) Evt. kan man jo også farge genserne. Titt i gutteavdelingen på HM, kanskje de har enkle ensfargede gensere i brunt? 0 Siter
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. ) Så liksom for meg noe slikt:-) http://picasaweb.google.no/heidi.byvold/HBDesign#5289720410660913570 Denne ble brukt i Norske talenter. Super synes jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Sort er vel også greit? Ville vært overrasket om du ikke fant en enkel sort eller brun genser på H&M, Cubus eller KappAhl. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Så liksom for meg noe slikt:-) http://picasaweb.google.no/heidi.byvold/HBDesign#5289720410660913570 Denne ble brukt i Norske talenter. Super synes jeg. Stilig! 0 Siter
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Stilig! Får jo ikke til noe slikt på så kort varsel, men greit å ha som et utgangspunkt:-) 0 Siter
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Sort er vel også greit? Ville vært overrasket om du ikke fant en enkel sort eller brun genser på H&M, Cubus eller KappAhl. Hadde bare vært så enklet om noen visste om noe. Å gå rundt å titte tar ofte lang tid:-) "Problemet" med disse genserene er jo også at de oftest er beregnet på gutter, og er ganske vide i modellen. Men jeg får ta meg en tur ut i morgen å sjekke:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Cubus - på stativet der de selger 2 for 129,- Der har de tettsittende gensere i mange forskjellige farger, er temmelig sikker på at det finnes brun også:-) 0 Siter
Gjest Turnemamma Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Cubus - på stativet der de selger 2 for 129,- Der har de tettsittende gensere i mange forskjellige farger, er temmelig sikker på at det finnes brun også:-) Tusen takk for tips. Da sjekker jeg Cubus. Det var et slikt tips jeg hadde håpet på:-) 0 Siter
punky brewster Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Bik bok kanskje, den på bilde lignet litt på en jeg kjøpte der i fjor i størrelse xs til dattera mi, men hun er 12. 0 Siter
Speak Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Bik bok kanskje, den på bilde lignet litt på en jeg kjøpte der i fjor i størrelse xs til dattera mi, men hun er 12. Snuppa mi er lita og 10 år. Så XS blir nok i største laget. Men jeg får dra ut i dag eller i morgen å sjekke ut:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.