Gå til innhold

Brun tettsittende genser

Gjest Turnemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Turnemamma

Jeg trenger en brun tettsittende genser i str. 140. Er det noen som har sett det i en vanlig kjedebutikk i det siste? Har ei jente som skal være troll i en oppvisning, og da tenkte jeg at det kunne brukes dersom jeg sydde på lapper på den.

Ellers tar jeg gjerne i mot andre tips også til kostyme. Det er viktig at kostymen er lett ettersom de skal turne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turnemamma

Hvite finnes i alle fall for en billig penge. Tegn på den med vokskritt eller sminke eller noe så blir den passe flekkete i tillegg til at du syr på noen fargerike lapper med stoooore sting i svart garn. :o)

Har tenkt den tanken å bruke en annen farge, men jeg tror at brun ville vært flottest. Men med kort frist så får vi se hva det blir:-)

Evt. kan man jo også farge genserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt den tanken å bruke en annen farge, men jeg tror at brun ville vært flottest. Men med kort frist så får vi se hva det blir:-)

Evt. kan man jo også farge genserne.

Titt i gutteavdelingen på HM, kanskje de har enkle ensfargede gensere i brunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turnemamma

Så liksom for meg noe slikt:-)

http://picasaweb.google.no/heidi.byvold/HBDesign#5289720410660913570

Denne ble brukt i Norske talenter. Super synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Sort er vel også greit?

Ville vært overrasket om du ikke fant en enkel sort eller brun genser på H&M, Cubus eller KappAhl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Turnemamma

Sort er vel også greit?

Ville vært overrasket om du ikke fant en enkel sort eller brun genser på H&M, Cubus eller KappAhl.

Hadde bare vært så enklet om noen visste om noe. Å gå rundt å titte tar ofte lang tid:-)

"Problemet" med disse genserene er jo også at de oftest er beregnet på gutter, og er ganske vide i modellen.

Men jeg får ta meg en tur ut i morgen å sjekke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus - på stativet der de selger 2 for 129,- Der har de tettsittende gensere i mange forskjellige farger, er temmelig sikker på at det finnes brun også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turnemamma

Cubus - på stativet der de selger 2 for 129,- Der har de tettsittende gensere i mange forskjellige farger, er temmelig sikker på at det finnes brun også:-)

Tusen takk for tips. Da sjekker jeg Cubus.

Det var et slikt tips jeg hadde håpet på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Bik bok kanskje, den på bilde lignet litt på en jeg kjøpte der i fjor i størrelse xs til dattera mi, men hun er 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik bok kanskje, den på bilde lignet litt på en jeg kjøpte der i fjor i størrelse xs til dattera mi, men hun er 12.

Snuppa mi er lita og 10 år. Så XS blir nok i største laget.

Men jeg får dra ut i dag eller i morgen å sjekke ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...