Gå til innhold

Sukk - sykt barn og litt syk mamma...

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Det er neimen ikke ofte ungene er syke, men denne uka ble det to dager hjemme med sykt barn på meg (mannen er bortreist).

Sånn egentlig var det greit, for jeg er litt hanglete selv også, og småsover litt innimellom sammen med snart-9-åringen. Hun hadde høy feber søndag og i går. I dag er hun nesten feberfri, og faktisk i bedre form enn meg!

Men det var deilig med to slappe dager. Jeg sitter og dol'er, svarer på noen få jobbmail, har et par jobbtelefoner, hviler på sofaen, spiser halsdrops sammen med tuppa - og så leser vi litt, måler tempen på hverandre, gjør litt lekser, og ser litt tv.

Vi er ruskne i halsen og nesa - prøver å drikke mye. Noen tips til å komme oss på beina til i morgen?

Litt husarbeid har jeg gjort, men ikke mye. Får 10 gjester i kveld, så jeg må nok vaske over golvene snart.... Men først må jeg hvile litt...

*snufs og hark* fra oss to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det eneste som hjelper er tid.

Så jeg bruker min tid på jobben mens jeg venter på at formen skal komme tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Tror det eneste som hjelper er tid.

Så jeg bruker min tid på jobben mens jeg venter på at formen skal komme tilbake....

Nå er hun kjempedeppa fordi jeg ikke orker å lage noe sammen med henne, jeg er superelendig lite kreativ til vanlig, og det hjelper ikke akkurat på å ikke være i form.

Så foreslo hun at vi skulle bake, men så har vi ikke sukker, og hun vil absolutt ikke bake scones eller rundstykker.

Så nå landet vi på mikropopkorn :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun kjempedeppa fordi jeg ikke orker å lage noe sammen med henne, jeg er superelendig lite kreativ til vanlig, og det hjelper ikke akkurat på å ikke være i form.

Så foreslo hun at vi skulle bake, men så har vi ikke sukker, og hun vil absolutt ikke bake scones eller rundstykker.

Så nå landet vi på mikropopkorn :-D

Micropopcorn er en strålende bakevare *ler*

Kanskje du orker å spille litt kort e.l.? Det slår av her i huset.

Bake pizza/pizzasnurrer er også kjempegodt, og så trenger du jo ikke sukker:-)

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Micropopcorn er en strålende bakevare *ler*

Kanskje du orker å spille litt kort e.l.? Det slår av her i huset.

Bake pizza/pizzasnurrer er også kjempegodt, og så trenger du jo ikke sukker:-)

God bedring.

Hun ble faktisk fornøyd med popkornene, ikke så ofte hun bare deler en pose med mammaen :-)

Nå ser vi på Utfordringen (du verden så mye det er for barn på dagtid på TV!!!), og jeg vasker og rydder litt innimellom, men merker jeg må sette meg ned mellom hvert rom, så jeg er ikke helt i form nei, men har lovet at jeg kommer på jobb i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være syk.

Skjønner ikke at du orker å ha gjester i dag, også såå mange!

Lykke til med det og god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Kjedelig å være syk.

Skjønner ikke at du orker å ha gjester i dag, også såå mange!

Lykke til med det og god bedring.

Det var ikke helt ideelt nei...

Det er årsmøte i en forening jeg er med i, og siden mannen min ikke er hjemme, og jeg ikke hadde avtalt med noen barnevakt og siden jenta mi ikke er i form, sa jeg at vi kunne ha det her.

Jeg fikk støvsuget i går, og vasket golvet i dag. Har tatt frem bordet, og skal dekke. Noen andre kommer med maten. Tror det går greit, håper bare ungene holder seg på rommene etter klokka åtte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

God bedring begge to :)

Takk... I dag gikk jeg på jobb, men jeg burde ha holdt meg hjemme... Bomull i hodet og varm i kroppen uten å ha feber, og bveldig slapp....

Snuppa var hjemme med pappaen, dvs hun var med ham på et møte med jobben, men satt da og gjorde skolearbeid - så i morgen skla hun på skolen.

Jeg får vel hangle meg gjennom torsdagen og fredagen på jobb,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... I dag gikk jeg på jobb, men jeg burde ha holdt meg hjemme... Bomull i hodet og varm i kroppen uten å ha feber, og bveldig slapp....

Snuppa var hjemme med pappaen, dvs hun var med ham på et møte med jobben, men satt da og gjorde skolearbeid - så i morgen skla hun på skolen.

Jeg får vel hangle meg gjennom torsdagen og fredagen på jobb,,,,

Stakar prust! Håper du kommer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...