Gjest Kolikk-mamma Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det virker som min 5 uker gamle gutt reagerer med kraftige magesmerter når jeg har spist noe som inneholder melk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det gjorde min yngste også. Det bedret seg da jeg kuttet ut å drikke melk. Jeg kuttet ikke ut melk i matlaging, f.eks. i sauser osv. (Men jeg tok kalsiumtabletter med D-vitamin for å få nok kalk under ammingen.) Min eldste hadde også kollikk, men det ble helt bra ved å bruke Minifom-dråper (fra apoteket). Men Minifom hjalp ikke på den yngste... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Min mellomste fikk utslett når jeg spiste sjokolade. Ellers tålte mine at jeg spiste alt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Eldstefrøkna reagerte på at jeg drakk melk - og nektet å ta puppen hvos jeg spiste hvitløk, hun syntes visst jeg luktet ille. Lillevill reagerte på appelsinjuice og/eller lakris og kullsyre. Drakk ikke melk mens jeg ammet henne. Hun tålte heller ikke D-vitamindråper og fikk vondt i magen da vi prøvde fast føde ved seks mnd alder. Hun ble fullammet _lenge_. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Min første reagerte da jeg drakk farris (drakk mye da det var 30 grader den sommeren han ble født) og da jeg spiste noe med kanel (som jeg er veldig glad i) Min andre skrek en del, men fant aldri noen link til mitt kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg spiste kake med nøttebunn. Det gikk dritt husker jeg. Masse skriking. Ellers gikk alt bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Guttungen reagerte når jeg drakk kullsyre, det ble mageknip og hyl. Ellers kunne jeg spise og drikke hva jeg ville. Venninna mi har en baby nå, og hun sier at jenta reagerer når hun spiser hvit saus o.l, altså mat med mye melk i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fersk asparges!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Eldstemann reagerte på kål og løk, ellers kunne jeg spise og drikke det meste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 MIn hadde kolikk. Han reagerte på løk ettersom jeg husker. Grusom tid... Men det går heldigvis over.. Fotsone terapi hjalp oss. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.