Gå til innhold

Å ikke si takk når jeg legger igjen penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig! Jeg tar meg ofte selv i å takke for å få betale for varen, greit det, men kunne som du sier få et takk for handelen tilbake!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• hidi, the scorpion

3

• willow

2

• Bookworm

2

Gjest tante nusse
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig når butikkdamen sier takk, men jeg blir ikke akkurat fornærma om hun ikke gjør det. Selv sier jeg alltid takk når jeg får igjen vekslepenger. Begge deler er normal høflighet der jeg kommer fra.

Skrevet

Hvorfor ikke? Når du legger igjen masse penger i en butikk, er det da du soms kal takke når du får kassalappen?

Jeg syns du forventer for lite, jeg da! Og er sjokkert over at det er så mange some r likegyldig til dette!

jeg sier ikke alltid takk til alt,og jeg forventer sjelden å høre et takk fra en kassadama. takk vil jeg høre for viktigere ting enn å legge igjen penger for å kjøpe noe jeg faktisk trenger.

når det er sagt så sier jeg en god del takk i jobben min, men det er ikke alltid det blir slik. det er ikke noe å irritere seg over. det er bare slik det blir. et tomt takk er faktisk helt nyttesløst.bedre med et takk som faktisk betyr noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...