Gå til innhold

Hva kan vi gjøre på dagstur til Bergen?

vici

Anbefalte innlegg

Vi skal til Bergen på dagstur! Akvariet står på besøkslisten! Men siden vi må vente til kvelden på en båt trenger vi flere tips til hva vi kan finne på?

Barnevennlige resturanter, gode konditori? museum? andre kjekke ting?

Har to gutter på 6 og 8 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fløibanen opp, se på utsikt og gå ned igjen er en fin tur hvis været er bra.

VilVite-senteret er kjempemorsomt, og perfekt når det regner.

Ellers kjenner jeg litt på idétørken, mine to er noen år yngre enn dine :o) Håper du får mange andre gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh.. Dere skal vel ikke tilfeldigvis en tur i påska til samme sted som i fjor? ;) Jeg stikker en liten tur med unga et par dager. :)

Vi skal på hytta... Jentungen vil til Kiel med bare meg, men......... Osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløybanen er alltid hyggelig. Gå innom en butikk og kjøp engangsgrill og pølser, så får dere en bra tur om være er OK.

Bergen har også en lekebutikk utenom det vanlige. Her blir du oppfordret til å teste ting og leke litt i butikken. Den ligger på høyre side når du går opp mot Fløybanen.

Fisketorget er også artig å få med seg, men det tar jo ikke så lang tid.

Nå gleder jeg meg til jeg skal til Bergen i sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...