Gjest Shira :o) Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ei jente fyller 5 år, og ønsker seg spill til den råååsa DSen sin. Jeg vil jo gjerne oppfylle ønsket, men jeg er mest kjent med Mariospillene, som både jeg og guttungen liker. Hun er ikke sånn kjempegira på rørleggeren i rød lue, og er veldig rosa og jentete ;o) Så, anbefalinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg vil tro at et Hello Kitty-spill er midt i blinken for en rosa femåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ikke kjøp et spill som heter noe med Draw.... i alle fall. Jeg hadde jo forespurt meg her før jul om spill til vår jente, og fikk anbefalt SuperMario, Littlest People, og andre ting, men mannen min ble overbevist av en selger om at dette Draw-spillet var så midt i blinken - og det var helt elendig. Nå fyller hun 6 til onsdag, og hun skal få SuperMario et eller annet - og jeg håper det passer! Hun er imidlertid en smule ferdig med den verste prinsesse og rosa-alderen. Storesøstera fikk et spill osm heter Horzes, og handler om å stelle og passe hester og føll, og det er kjmepegøy! Jeg ble helt hekta en periode, og hadde det med på jobbtur til Oslo, og satt på toget og spilte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg vil tro at et Hello Kitty-spill er midt i blinken for en rosa femåring. Ah, det er nok tingen ja! Det burde jeg jo tenkt på, før jeg scorte mange plusspoeng da jeg kjøpte Hello Kitty sparkesykkel i fjor i gave. Og plusspoeng liker vi! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ikke kjøp et spill som heter noe med Draw.... i alle fall. Jeg hadde jo forespurt meg her før jul om spill til vår jente, og fikk anbefalt SuperMario, Littlest People, og andre ting, men mannen min ble overbevist av en selger om at dette Draw-spillet var så midt i blinken - og det var helt elendig. Nå fyller hun 6 til onsdag, og hun skal få SuperMario et eller annet - og jeg håper det passer! Hun er imidlertid en smule ferdig med den verste prinsesse og rosa-alderen. Storesøstera fikk et spill osm heter Horzes, og handler om å stelle og passe hester og føll, og det er kjmepegøy! Jeg ble helt hekta en periode, og hadde det med på jobbtur til Oslo, og satt på toget og spilte :-) Hester er gode greier, så det kan være noe. Mariospillene anbefales, jeg anbefalte det helt sikkert til deg tidligere, for de er bra, og fenger flere aldersgrupper. New Super Mario Bros er absolutt og anbefale. Altså, si til mannen din at det er dolerene han skal høre på, ikke en selger! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Mariospillene er sikkerstikk! Princess Peach og Pet Shop-spill vil sikkert også være midt i blinken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1269209454' post='4326634] Hester er gode greier, så det kan være noe. Mariospillene anbefales, jeg anbefalte det helt sikkert til deg tidligere, for de er bra, og fenger flere aldersgrupper. New Super Mario Bros er absolutt og anbefale. Altså, si til mannen din at det er dolerene han skal høre på, ikke en selger! ;o) Tror det var den "Bros'en" jeg kjøpte i går ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1269209454' post='4326634] Hester er gode greier, så det kan være noe. Mariospillene anbefales, jeg anbefalte det helt sikkert til deg tidligere, for de er bra, og fenger flere aldersgrupper. New Super Mario Bros er absolutt og anbefale. Altså, si til mannen din at det er dolerene han skal høre på, ikke en selger! ;o) jeg mente Little Pet Shop i stad, ikke Littlest people, det er noe helt annet (figurer for barn i 1-2 års alderen....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Mariospillene er sikkerstikk! Princess Peach og Pet Shop-spill vil sikkert også være midt i blinken. Prinsessa kan nok falle i smak ja. Mariospillene er sikre, så det er mulig jeg kjøper Mario Bros. Vi har det både til DS og Wii, og jeg er like fan som guttungen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tror det var den "Bros'en" jeg kjøpte i går ja :-) Guttungen har tilbrakt mange timer med det spillet. For ikke å snakke om hvor mange timer mora har brukt. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1269210772' post='4326656] Guttungen har tilbrakt mange timer med det spillet. For ikke å snakke om hvor mange timer mora har brukt. ;o) Tenker jeg blir hekta jeg og :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Prinsesse Peach er kjempebra. Det foregår i Marios verden,er tusen ganger mer å spille enn mange av jentespillene (pet shop, kitty, build-a-bear osv, som er mest dilldall og lite spill), og det åpner for å bli flink i Mario-spill som hun sikkert vil ønske å spille ganske snart (de fleste er over det verste bare-rosa-styret før de begynner på skolen), Brødre og andre venner vil oså synes Peach er gøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 finnes hello kitty spill også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 finnes hello kitty spill også... ser nå at det er foreslått før. .. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Prinsesse Peach er kjempebra. Det foregår i Marios verden,er tusen ganger mer å spille enn mange av jentespillene (pet shop, kitty, build-a-bear osv, som er mest dilldall og lite spill), og det åpner for å bli flink i Mario-spill som hun sikkert vil ønske å spille ganske snart (de fleste er over det verste bare-rosa-styret før de begynner på skolen), Brødre og andre venner vil oså synes Peach er gøy. Takk for godt tips ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ser nå at det er foreslått før. .. ;-) En god ting kan jo ikke sies for mye ) Kan hende det blir 2 spill på henne, vi har bare to tante og onkelbarn, så vi tar oss den frihet og skjemme dem bort litt ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ser at ingen har foreslått Josefine spillene. Nå er min ynste 6 år, men hun elsker disse. Veeeeldig pedagogisk da, men pleier å falle i smak. Vi har dem som PC spill også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ser at ingen har foreslått Josefine spillene. Nå er min ynste 6 år, men hun elsker disse. Veeeeldig pedagogisk da, men pleier å falle i smak. Vi har dem som PC spill også. Josefinespill husker jeg at lillesøsteren min og jeg spilte mye på PC da hun var mindre. Finnes spillene til DS også altså, det visste jeg ikke. Takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tingeling-spillet er kjempefint og med nydelig grafikk. Jeg tipper at 5-åringen ikke kan lese, og forklaringene til spillet må leses (norsk tekst), men etter et par runder med forklaring fra voksne, klarte hvertfall jenta mi å spille på egenhånd uten problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tingeling-spillet er kjempefint og med nydelig grafikk. Jeg tipper at 5-åringen ikke kan lese, og forklaringene til spillet må leses (norsk tekst), men etter et par runder med forklaring fra voksne, klarte hvertfall jenta mi å spille på egenhånd uten problem. Takk for tips. Forklaring fra voksne må nok til ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.