Gjest Elextra Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ser at ingen har foreslått Josefine spillene. Nå er min ynste 6 år, men hun elsker disse. Veeeeldig pedagogisk da, men pleier å falle i smak. Vi har dem som PC spill også. Ja, yngstemann hos oss liker også Josefine. Ulempen (for oss voksne) er at de ikke kan spilles uten lyd ;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Princess Peach! Beste såkalt jente-spillet vi har hatt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, yngstemann hos oss liker også Josefine. Ulempen (for oss voksne) er at de ikke kan spilles uten lyd ;P Oj, jeg er litt allergisk mot lyder noen ganger. Kanskje ha med forbehold at det bare skal spilles hos meg av og til ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Princess Peach! Beste såkalt jente-spillet vi har hatt... Høres bra ut. Har bare gutt jeg, så jeg er ikke alltid helt oppdatert på hva som fenger små jenter ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.