Gå til innhold

kjendiser på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest groupie

Har du noen kjendiser på vennelista di?

ser enkelte kjendiser som har flere 1000 på vennelista si, så tydelig de bruker facebook som en fanklubb, mens andre kjendiser bare har noen få, og gjerne mest kjendisvenner - så de bruker nok facebooken mer "seriøst"....

Har prøvd å lagt til noen kjendiser for moro skyld, for å se hvem som er mest "overlegen".

Kronprisen ville ikke ha meg, snufs :( hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344640-kjendiser-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Jeg regner med at du spøker, når du sier at du vil sjekke hvem som er mest "overlegen". Jeg syns ikke det er det minste rart om kjendiser avviser venneforespørsler fra ukjente. Det gjør jeg selv også. Får jeg venneforespørsel fra et ukjent navn som ikke forklarer hvem han/hun er, så avviser jeg tvert. Jeg får en del sånne, som antagelig er personer fra forum jeg er på. Men gidder de ikke å fortelle hvilket nick de er, så gidder ikke jeg å ha dem på listen heller.

Jeg har forresten ingen kjendiser på min venneliste på FB, ikke følger jeg noen på Twitter heller.

Annonse

Gjest trådstarter

Jeg legger heller ikke til folk jeg kjenner, men jeg er da ikke "overlegen" av den grunn ;-P

Nei, jeg skrev det i gåseøyne da :) og som sagt gjorde jeg dette for moro skyld.

Finnes en del falske kjendisprofiler og har jeg sett,

første tegn på det er en liten fjortisgjeng som har lagt til vedkommende og skrevet en del kødd på wallen.... :D ofte en de kjenner.

men også en del ekte kjendiser.

Jeg tror en del kjendiser ikke bruker facebooken "seriøst" som sånn vennetjeneste der de legger ut livet sitt, men som gratis reklame og fanklubb, der de forteller om konserter de skal ha osv....

Gjest togli

Nei, jeg skrev det i gåseøyne da :) og som sagt gjorde jeg dette for moro skyld.

Finnes en del falske kjendisprofiler og har jeg sett,

første tegn på det er en liten fjortisgjeng som har lagt til vedkommende og skrevet en del kødd på wallen.... :D ofte en de kjenner.

men også en del ekte kjendiser.

Jeg tror en del kjendiser ikke bruker facebooken "seriøst" som sånn vennetjeneste der de legger ut livet sitt, men som gratis reklame og fanklubb, der de forteller om konserter de skal ha osv....

Det er godt mulig ;)

Jeg tror iallefall mange kjendiser bruker Twitter slik. Der er det jo slik at alle "followers" kan lese hva du har skrevet (slik jeg har skjønt det) ;)

Gjest trådstarter

Er venn med en "fiktiv" kjendis, altså en skuespiller som har egen profil til sitt alter ego. Kjenner han ikke, men la han til fordi det er en morsom karakter, og ble "godkjent".

Å ja, søren det glemte jeg, jeg og har en slik fiktiv kjendis, han som spiller Palle i Klypa... han har tre profiler på facebook som jeg vet om; Strilapetter, Kjell Kjellen Bigseth og Palle :D

Også har jeg Hildegunn Moltubak :)

Har dem bare for å vise at jeg er fan da, og artig å se oppdateringene, hvor de skal ha show og sånn.

• 5 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...