Persille1365381127 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 ''Hun blander oftere b og d enn hun leser linjer feil, men når hun først har begynt å lese noe feil - så er det vanskelig å rette det opp/lese det riktig etterpå. Det blir som feilen har satt seg på en måte.'' Den perioden har vi akkurat vært igjennom og er bak oss :-) Tenkte på det forrige uke faktisk, at nå har han jammen sluttet med å blande b og d ;-) Problemet er at hun leser litt fort, og da går det i ball - når hun tar seg god tid, så klarer hun det. Men jeg håper det går over snart 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har løst det ved å sitte med hode på skakke jeg...... Du kan sikkert tenke deg hvordan nakken er.......;-) Lykke til med å lære barna bedre ergonomiske vaner enn du selv har. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe, finnes mange rare medoder Det verste er at jeg ikke merket det før jeg begynte med briller og ikke trengte å skakke lenger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Lykke til med å lære barna bedre ergonomiske vaner enn du selv har. ;-) mvh Hehe, takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det verste er at jeg ikke merket det før jeg begynte med briller og ikke trengte å skakke lenger :-) Oj, snodig Hos meg er samsynsfeilen så liten at jeg ikke plages av den nå som jeg hører bedre enn før (er døv og fikk innoperert høreimplantat for to år siden). Før brukte jeg øynene for å "høre" hva folk sa (munnavlesning) og musklene rundt øynene var overarbeidet - noe som medførte at den lille defekten ved samsynet mitt resulterte i slitne øyne og hodepine. Nå som jeg kan bruke "hørselen" min mer enn før, så blir øynene avlasta og øyemuskulaturen slapper av såpass at jeg sjelden merker noe til problemer med samsynet. Bruker derfor omtrent ikke briller mer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er leseleksene på skolen. Linjene har blitt ganske lange i det siste, og det er i det siste problemet har dukket opp. Det har også blitt mindre bokstaver i det siste. Du kan jo teste med andre bøker. Dersom dette virker bør det jo være mulig at han trener på disse i stedet for (eller i tillegg til) i leseboka på skolen. Øvelse gjør mester i de fleste ting:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.