Gjest CableDrop Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ville dere kalt deres nyfødte det? Ja jeg er litt fordomsfull. Jeg tenker veldig på Viggo venneløs når jeg hører det navnet. En eller annen sær, merkelig person. Men kanskje folk synes det er flott? Håper jeg ikke tråkker noen foreldre på tærne her som har kalt sin håpefulle dette. Kan dere i såfall overbevise meg om at det er et fint navn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fnukk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Viggo Mortensen! Jeg liker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest viggo oggiv Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Her er det jeg tenker på når jeg hører Viggo: http://images.google.com/images?hl=no&gbv=2&tbs=isch:1&q=viggo&sa=N&start=0&ndsp=21 http://images.google.com/images?hl=no&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=trond+viggo&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest givog Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Her er det jeg tenker på når jeg hører Viggo: http://images.google.com/images?hl=no&gbv=2&tbs=isch:1&q=viggo&sa=N&start=0&ndsp=21 http://images.google.com/images?hl=no&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=trond+viggo&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0 Eller dette: http://images.google.no/images?hl=no&rlz=1T4GFRE_noNO358NO358&q=viggo+kristiansen&um=1&ie=UTF-8&ei=TomsS4KiF4b6-QaD9bSbDQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CBkQsAQwAw :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg hadde ikke døpt mine barn det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Viggo er et helt nøytral navn for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg ville forbinde det med Viggo i baneheia saken, og det sier mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg liker det ikke spesiellt godt, og ville ikke gitt mine barn det navnet. Ikke fordi jeg forbinder noe negativt med det, men rett og slett fordi det ikke "klinger godt" i mine ører, - i likhet med mange andre navn jeg heller ikke ville ha valgt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg ville ikke brukt det navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tante nusse Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Synes egentlig det er et ganske kult navn, men jeg forbinder det dessverre enda med Baneheiasaken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pip pip påske Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Forbinder det også med baneheiasaken og ville ALDRI kalle min unge for det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Forbinder det også med baneheiasaken, og det vil jeg antageligvis alltid gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Min første assosiasjon er heldigvis ikke Baneheia-drapene. For meg er Viggo tegneseriefiguren: http://home.online.no/~mailsnx/images/Tegneserier/Viggo-1.gif 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har en flott og nær kollega som heter Viggo - og jeg har bare positive erfaringer med navnet. Når det er sagt, så kunne jeg nok ikke tenkt meg å gi dette navnet til min sønn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg forbinder Viggo med tegneseriefiguren Ulvinnen linker til, og dessuten en tulling jeg gikk i klasse med en kort stund. Mine barn har etternavn absolutt ikke går sammen med Viggo, så det navnet har aldri vært vurdert. Jeg synes ikke navnet klinger dårlig i seg selv - tror det er ganske vanlig i Danmark? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg forbinder Viggo med tegneseriefiguren Ulvinnen linker til, og dessuten en tulling jeg gikk i klasse med en kort stund. Mine barn har etternavn absolutt ikke går sammen med Viggo, så det navnet har aldri vært vurdert. Jeg synes ikke navnet klinger dårlig i seg selv - tror det er ganske vanlig i Danmark? Jeg kjenner bare en som heter Viggo i Danmark, det var faren til en lekekamerat. I Danmark er det ''3238 Mænd med fornavnet 'Viggo''' I Norge er det: ''Det er 1481 menn som har Viggo som første fornavn. Det er 1089 menn som har Viggo som eneste fornavn'' Da det er flere innbyggere i Danmark enn i Norge, så må navnet Viggo være like utbredet i Danmark som i Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Min første assosiasjon er heldigvis ikke Baneheia-drapene. For meg er Viggo tegneseriefiguren: http://home.online.no/~mailsnx/images/Tegneserier/Viggo-1.gif Ja, selvsagt,- jeg syntes at Viggo minte meg om noe, men kom ikke helt på hva det var... :-) Jeg tenkte heller ikke på Baneheia-saken før andre nevnte den her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piamia Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg kjenner bare en som heter Viggo i Danmark, det var faren til en lekekamerat. I Danmark er det ''3238 Mænd med fornavnet 'Viggo''' I Norge er det: ''Det er 1481 menn som har Viggo som første fornavn. Det er 1089 menn som har Viggo som eneste fornavn'' Da det er flere innbyggere i Danmark enn i Norge, så må navnet Viggo være like utbredet i Danmark som i Norge. 3238 / 1481 = 2,19 Dvs. det er 2,19 ganger flere personer i Danmark som heter Viggo. Hvis det er 2,19 ganger flere personer i Danmark enn i Norge så har du rett, men det er det jo ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg forbinder Viggo med tegneseriefiguren Ulvinnen linker til, og dessuten en tulling jeg gikk i klasse med en kort stund. Mine barn har etternavn absolutt ikke går sammen med Viggo, så det navnet har aldri vært vurdert. Jeg synes ikke navnet klinger dårlig i seg selv - tror det er ganske vanlig i Danmark? ''og dessuten en tulling jeg gikk i klasse med en kort stund.'' Uvant til PK-laban-innlegg å være ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nei, jeg kunne aldri ha kalt en sønn for Viggo. Jeg kjenner en snill Viggo, og vet om 4 håpløse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.