Gjest harikkenickfortiden Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kanskje noen memer det var dårlig gjort, men jeg syns fremdeles det var riktig. Om barnet slurver med tannpussen, og kaster fluortablettene istedet for å spise dem er det jo faktisk "hennes skyld". Kanskje jeg skulle vært mer påpasselig, selvfølgelig, men når jeg spør om hun har pusset grundig og tatt fluortablettene og svaret er ja, har jeg "dumt nok" stolt på det. Og hun lærte iallefall at det å slurve med tannpussen ikke er lurt. Hun har ikke hatt hull etter det og har fått skryt av tannlegen for godt renhold. Hvor gammel er barnet ditt? En bør faktisk være med og pusse tennene til barnet er 10 år. og passe på at fluor blir tatt, osv. Synes det var dårlig gjort av deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Lenge siden jeg hadde barn som felte tenner, men kan ikke skjønne at det er noe å lure på? Om de så betalte 100 kr, så er det opp til hver enkelt hva de vil betale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Tannfeen som jobber her i huset, pleier å legge igjen 20 kroner. Men vår yngste mistet sin første tann i juleselskap hos tante, sist jul, og den tannfeen som jobbet der, la igjen 90 kroner.. Lukrativ business å miste tenner i juleselskap, med en gjeng bløthjertete tannfeer til stede Den som jobber her i huste, fikk helt fri... He, he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lite pengebegreper Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Min 7-åring har ikke helt begreper om penger lenger, så der har det gått i 10-ere, iblant 20 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei, her er tannfeen av det sparsommelige slaget. Kr 20,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tannfeen som jobber her i huset, pleier å legge igjen 20 kroner. Men vår yngste mistet sin første tann i juleselskap hos tante, sist jul, og den tannfeen som jobbet der, la igjen 90 kroner.. Lukrativ business å miste tenner i juleselskap, med en gjeng bløthjertete tannfeer til stede Den som jobber her i huste, fikk helt fri... Greit med rundhåndede tannfevikarer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kanskje tannfeen hadde mye å gjøre den natta att han/hun fikk hjelp av julenissen. Høh. Tror ikke det var julenissen jeg, nei. Nei, du, den går jeg _ikke_ på. Det var nok ganske sikkert påskeharen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.