Gå til innhold

Tannfeens satser...

jubalong70

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

Kanskje noen memer det var dårlig gjort, men jeg syns fremdeles det var riktig. Om barnet slurver med tannpussen, og kaster fluortablettene istedet for å spise dem er det jo faktisk "hennes skyld". Kanskje jeg skulle vært mer påpasselig, selvfølgelig, men når jeg spør om hun har pusset grundig og tatt fluortablettene og svaret er ja, har jeg "dumt nok" stolt på det. Og hun lærte iallefall at det å slurve med tannpussen ikke er lurt. Hun har ikke hatt hull etter det og har fått skryt av tannlegen for godt renhold.

Hvor gammel er barnet ditt? En bør faktisk være med og pusse tennene til barnet er 10 år. og passe på at fluor blir tatt, osv. Synes det var dårlig gjort av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

6

• Lillemus

3

• org

3

• Attekattenoa

3

Gjest harikkenickfortiden

Lenge siden jeg hadde barn som felte tenner, men kan ikke skjønne at det er noe å lure på? Om de så betalte 100 kr, så er det opp til hver enkelt hva de vil betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannfeen som jobber her i huset, pleier å legge igjen 20 kroner. Men vår yngste mistet sin første tann i juleselskap hos tante, sist jul, og den tannfeen som jobbet der, la igjen 90 kroner..

Lukrativ business å miste tenner i juleselskap, med en gjeng bløthjertete tannfeer til stede :) Den som jobber her i huste, fikk helt fri...

He, he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lite pengebegreper

Min 7-åring har ikke helt begreper om penger lenger, så der har det gått i 10-ere, iblant 20 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannfeen som jobber her i huset, pleier å legge igjen 20 kroner. Men vår yngste mistet sin første tann i juleselskap hos tante, sist jul, og den tannfeen som jobbet der, la igjen 90 kroner..

Lukrativ business å miste tenner i juleselskap, med en gjeng bløthjertete tannfeer til stede :) Den som jobber her i huste, fikk helt fri...

Greit med rundhåndede tannfevikarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje tannfeen hadde mye å gjøre den natta att han/hun fikk hjelp av julenissen.

Høh. Tror ikke det var julenissen jeg, nei. Nei, du, den går jeg _ikke_ på.

Det var nok ganske sikkert påskeharen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...