Gjest leter og leter Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har en skikkelig kleskrise og trenger flere mammabukser snarest :-) Hvilke butikker i Østfold har mammaklær? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det begynner vel å bli noen av de vanlige kjedene som har mammaklær? H&M f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har sett at kleskjeden Lindex har mammaklær. De har sikkert også butikker i Østfold. http://www.lindex.com/no/Information/Information.aspx?id=3215211&path=3403475;3215211 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det begynner vel å bli noen av de vanlige kjedene som har mammaklær? H&M f.eks? H&M hadde mammatøy da jeg var gravid med førstemann, det er 12 år siden nå. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leter og leter Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det begynner vel å bli noen av de vanlige kjedene som har mammaklær? H&M f.eks? Jepp, men når du har vært innom 4 h&m, 2 lindex, 2 kapahl og 2 cubus uten å finne noe som helst blir man litt lei av å kjøre østfold rundt og lete :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva med å kjøpe klær over nettet? Kanskje like raskt det som å kjøre rundt og lete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.