Gå til innhold

Ting skjer

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Det er ikke mer enn ei uke siden jeg skrev et frustrert innlegg over 8,5 åringen min som nektet fullstendig å ha på seg annet enn sitllongs og Mariusgenser, og ikke ville/klarte å finne tøy selv i skapet.

Vel - ting skjer...plutselig.

Her en morgen fant hun plutselig frem ei helt ny ubrukt dongeribukse hun fikk i høst, og en flott wow-genser hun ikke har villet gå med i vinter. Og jenta ble så flott! Vi skrøyt av henne hvor fin hun var, og jeg tror hun følte seg fin.

Så i dag (da jeg hadde tatt det tøyet på vask), fant hun helt av seg selv en sort tights, en hvit langarmet genser og en sort og hvit tunika, som hun heller ikke har villet gå med i vinter. Og hun var så fin!

Så joda...det kommer seg med henne og ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*hehe* Snuppa her lurte på hva vi skal ha til middag i morra og da jeg sa at det blir fiskekaker og ppotetstappe jublet hun:"Jaaa! Det er noe av det beste jeg vet!" Jeg så mistenksomt på henne:"Siden når ble fiskekaker det beste du vet?" "Det ble det senere enn sist vi hadde det hos deg!" Jaja...

Sist jeg serverte fiskekaker var det omtrent ikke menneskemat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

*hehe* Snuppa her lurte på hva vi skal ha til middag i morra og da jeg sa at det blir fiskekaker og ppotetstappe jublet hun:"Jaaa! Det er noe av det beste jeg vet!" Jeg så mistenksomt på henne:"Siden når ble fiskekaker det beste du vet?" "Det ble det senere enn sist vi hadde det hos deg!" Jaja...

Sist jeg serverte fiskekaker var det omtrent ikke menneskemat...

De er herlige disse små... Det gjenstår å se om det faktisk blir spist da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...