Gå til innhold

Er Alexander Rybak norsk?


Gjest segunda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 519
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    138

  • meg__123!

    62

  • Mrs. Wallace

    32

  • sant å si

    26

Mest aktive i denne tråden

Han er norsk med russiske aner.

Jeg sier forresten om den ene onkelen min at han er fra Hellas selvom han har bodd i Norge i minst 50 år.... En av de andre onklene mine sier jeg at er fra Trysil. Jeg ser ikke helt forskjellen på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken halvdel? hvordan spørsmål er det... ?

Litt fleip, fordi spørsmålet til "segunda" baserte seg på diskusjonen i en annen tråd om at svarte mennesker ikke kunne være norske.

Folk er norske (100%) hvis de har norsk statsborgerskap. Så enkelt er det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Han er norsk med russiske aner.

Jeg sier forresten om den ene onkelen min at han er fra Hellas selvom han har bodd i Norge i minst 50 år.... En av de andre onklene mine sier jeg at er fra Trysil. Jeg ser ikke helt forskjellen på det...

Jeg sier også at min mormor var svensk. Hun ble født i Sverige og bodde der til hun var ca 20, flyttet til Norge og giftet seg der, bodde deretter i et afrikans land i ca 20 år tilsammen. Resten av livet bodde hun i Norge. Aner ikke om hun hadde norsk statsborgerskap. Hun snakket svensk, ispedd en del norske ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

hvilken halvdel? hvordan spørsmål er det... ?

Jeg kan også godt spørre hvilken halvdel er norsk. Han er enten norsk eller ikke norsk. Mener du at hjernen er norsk og beina russiske, eller muligens at venstre hjernehalvdel er norsk og den høyre russisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også godt spørre hvilken halvdel er norsk. Han er enten norsk eller ikke norsk. Mener du at hjernen er norsk og beina russiske, eller muligens at venstre hjernehalvdel er norsk og den høyre russisk?

Og endrer dette seg hvis han er venstrehendt?

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Hviterussland, men spørsmålet er om han er norsk nå?

Med vennlig hilsen

Nå tror jeg at du har avslørt litt, sør. Så du er både segunda og sør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Nå tror jeg at du har avslørt litt, sør. Så du er både segunda og sør.....

Nei jeg er segunda, jeg er ikke Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg at du har avslørt litt, sør. Så du er både segunda og sør.....

Hæ?

Segunda og jeg er to helt forskjellige personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Hæ?

Segunda og jeg er to helt forskjellige personer.

Les innlegg og svar nedover, så vil alle se at dere utfyller hverandre. Har sett det før, og er nå ikke i tvil om at dere er en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Les innlegg og svar nedover, så vil alle se at dere utfyller hverandre. Har sett det før, og er nå ikke i tvil om at dere er en person.

Vi har aldeles ikke alltid vært enige igjennom tiden, selvom vi er det i innvandrerspørsmål. Ikke er vi samme kjønn og ikke er vi født i samme land. Vi har aldri møtt hverandre og vet ikke hverandres navn engang. Vi har samme nasjonalitet -norsk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegg og svar nedover, så vil alle se at dere utfyller hverandre. Har sett det før, og er nå ikke i tvil om at dere er en person.

*hikste-ler*

Jeg har vært på DOL med dette nicket siden 1998.

Thank you for making my evening! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Les innlegg og svar nedover, så vil alle se at dere utfyller hverandre. Har sett det før, og er nå ikke i tvil om at dere er en person.

Hehehe, du har ikke vært så lenge på dol, skjønner jeg? I så fall hadde du visst både hvem segunda og sør er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Men du vil  vel  bedras

Litt fleip, fordi spørsmålet til "segunda" baserte seg på diskusjonen i en annen tråd om at svarte mennesker ikke kunne være norske.

Folk er norske (100%) hvis de har norsk statsborgerskap. Så enkelt er det.

Med vennlig hilsen

''Folk er norske (100%) hvis de har norsk statsborgerskap. Så enkelt er det.''

NEI! Det er ikke så enkelt! Kan du ikke bare respektere at folk er uenig med deg?

Det å være norsk eller ikke er et definisjonsspørsmål. Du og noen andre definerer det til å ha norsk statsborgerskap. Andre igjen er ikke enige og ser at også etninsk opprinnelse er av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...