Gå til innhold

SKo/Cherrox til barn med brede føtter?

Gjest kasta bort 300 spenn?

Anbefalte innlegg

Gjest kasta bort 300 spenn?

Jeg har kjøpt Skofus Cherrox til dattera og de er antagelig for smale! Når jeg setter foten hennes nedpå sålen så dekker foten hennes hele sålen i bredden. I følge det jeg har lest i ettertid så skal skoen/sålen være 8 mm bredere enn foten.

Noen som har tips til sko?

Går den an å blokke ut cherrox??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sdfsdf

Om de nylig er kjøpt og ikke brukt får du sikkert bytta?

Har brukt dem og skrevet navn på, dessverre.

Men mulig de blir lagt ut på finn.no om kort tid om jeg finner noen som sitter bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at det lar seg gjøre å blokke ut gummistøvler nei. Men for brede føtter for Skoringen sine cherrox? Min erfaring er at de er de bredeste cherroxene, men vi har sikkert ikke vært innom alle. :o) Slushers må du i alle fall holde deg langt unna da for de er kjempesmale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjlsdkjf

Kan ikke se for meg at det lar seg gjøre å blokke ut gummistøvler nei. Men for brede føtter for Skoringen sine cherrox? Min erfaring er at de er de bredeste cherroxene, men vi har sikkert ikke vært innom alle. :o) Slushers må du i alle fall holde deg langt unna da for de er kjempesmale.

De ser skikkelig brede ut utenpå, men foten dekker hele såla i bredden.

Jeg tar en telefon til butikken og hører om det er ok at de er sånn.

Hvilke merker har brede sko? Noen som vet hva som er definert som brede føtter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn har også brede føtter, og det er fryktelig vanskelig å finne sko som passer. I vinter var vi veldig fornøyd med dock boots, som vi kjøpte på obs'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Ser ut som om Kavat er i skinn?

Holder disse vannet ute? Vesla hopper i alle vassdammer...

Du finner en egen seksjon for vanntett her: http://kavat.ebutik.se/

Må understreke at jeg har ingen erfaring med disse, men tror Kavat er kjent for å ha god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...