Gå til innhold

nå begynner det å ligne på gamle dager her inne!

Anbefalte innlegg

Gjest en kan ikke sjekke ut
Skrevet

Nå begynner dette forumet å ligne på et godt gammelt ett, både med hensyn til tråder, emner, engasjement og aktivitet.

Litt artig lell.. skål da! for gamle og nye tider.

Gjest klør sjeldent mye i fingrene, ja
Skrevet

Ja, jeg må si at jeg setter stor pris på at de saftige debattene dukker opp litt hyppigere igjen. Og det som er ekstra flott er at det er et lykksalig sammensurium av saklighet, seriøsitet, skivebom, følelser, tårer og latter. Kan de bli bedre? Hotell Cæsar har mye å lære i fhd til underholdningsverdi.

Skrevet

Ja, jeg må si at jeg setter stor pris på at de saftige debattene dukker opp litt hyppigere igjen. Og det som er ekstra flott er at det er et lykksalig sammensurium av saklighet, seriøsitet, skivebom, følelser, tårer og latter. Kan de bli bedre? Hotell Cæsar har mye å lære i fhd til underholdningsverdi.

''Kan de bli bedre? Hotell Cæsar har mye å lære i fhd til underholdningsverdi.''

Hehe, kan ikke påberope meg den underholdningsverdien, men at forumet er bedre enn Hotell Cæsar er vel innlysende? :-)

Gjest klør sjeldent mye i fingrene, ja
Skrevet

''Kan de bli bedre? Hotell Cæsar har mye å lære i fhd til underholdningsverdi.''

Hehe, kan ikke påberope meg den underholdningsverdien, men at forumet er bedre enn Hotell Cæsar er vel innlysende? :-)

Den eneste måten å måle underholdningsverdien er vel å se om det er en drop i antall innlegg mens HC er på lufta... ;)

Ellers er vel begge deler en utmerket måte å slå i hjel tid på, men DOL er mye flinkere til å variere tematikken og dramatikken. Det som ville ha blitt klisjeer i HC er tillat i RL!

Skrevet

Den eneste måten å måle underholdningsverdien er vel å se om det er en drop i antall innlegg mens HC er på lufta... ;)

Ellers er vel begge deler en utmerket måte å slå i hjel tid på, men DOL er mye flinkere til å variere tematikken og dramatikken. Det som ville ha blitt klisjeer i HC er tillat i RL!

Hehe :-)

Gjest skrukklemark
Skrevet

mange rare diskusjoner her inne =)

Enkelte har tydeligvis fritidsproblemer.

Skrevet

oh yes :)

Gjest segunda
Skrevet

Det er mange ulike årsaker til at mange er her. Det er vel naturlig at på et medisinsk nettsted er det mange sykemeldte og uføretrygdede. I tillegg er det mange av oss som finner en underholdning i å diskutere slik når vi har fri og ønsker ikke å holde på med noe "meningsfylt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...