Gå til innhold

One-piece, en rar mote ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Melis34
Skrevet

Både jeg og sønnen min har en slik daffedress,og den er jeg VELDIG fornøyd med! Anbefales.

Vi bruker den seff bare hjemme,behøver vel ikke akkurat gå på butikken i den liksom.

Løp og kjøp hehe....

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• trollemor;o)

5

• Axcia

4

• cathlin

3

Skrevet

jeg syns det er kult å bruke hvis man skal være inne og slappe av. Men synes ikke det er kult å bruke ute...

Skrevet

Jeg tror jaggu meg jeg kunne ønsket meg en slik jeg! Og vesla mi og. :)

Jeg mener, nedi Dubai går MENN i laken... så hvorfor ikke!

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at det er uhygienisk. En gutt kan bare lempe ut greiene som vanlig, men hvor skal en jente gjøre av alt stoffet fra dressen når hun sitter på do? På gulvet under seg? Blæææææ..

Gjest kinelle
Skrevet

''www.onepiece.no''

Aha! Jeg så disse på en del unge jenter i turnklubben sist jeg var i åpen idrettshall med ungene. Jeg trodde det var ny klubbdrakt eller noe, nå demrer det :o)

De ser jo unektelig deilige ut, men jeg hadde aldri verden latt noen se meg i noe sånt utenfor husets fire vegger! Men så er det kanskje forskjell på å være tenåring og å nærme seg 30 da :o)

Som sagt - kun til innebruk om jeg hadde hatt en :o)

Gjest forferdelig mener jeg
Skrevet

Den er GRUSOM.

En ting er at ungdommer og barn går i slike klær, men når folk over 20 år gjør det samme. Ja, da blir jeg megaflau på deres vegne...

Skrevet

Jeg syns de er skikkelig søte, og fikk lyst på en selv første gang jeg så noen som hadde det. Men hittil har jeg bare sett det i barneutgave.

Gjest kinelle
Skrevet

Jeg syns de er skikkelig søte, og fikk lyst på en selv første gang jeg så noen som hadde det. Men hittil har jeg bare sett det i barneutgave.

Her er noe for oss voksne :o)

www.onepiece.no

Skrevet

Her er noe for oss voksne :o)

www.onepiece.no

Takk:-)

trollemor;o)
Skrevet

Men de til 799,- er vel ikke ekte one piece? Ikke det at ekteheten har noe å si for min del altså ;)

nei, sikkert ikke, men de jeg kjenner er ikke opptatt av denne ektheten. Var på Moa for å kjøpe en i dag, men de hadde ikke rette størrelsen og de greier ikke skaffe nok. (nei, ikke til meg selv;o)

Gjest togli
Skrevet

nei, sikkert ikke, men de jeg kjenner er ikke opptatt av denne ektheten. Var på Moa for å kjøpe en i dag, men de hadde ikke rette størrelsen og de greier ikke skaffe nok. (nei, ikke til meg selv;o)

Jeg vet de har på Svarstad i Langevågen til ca 500 kroner (ikke den ekte). Heldigvis sier tolvåringen min at hun aldri ville brukt så mye penger på en slik dress, så en til 500 holder mer enn nok *puh*

Jeg skal til Tallinn neste uke. Lurer på om de har slike dresser rimelig der.....

trollemor;o)
Skrevet

Jeg vet de har på Svarstad i Langevågen til ca 500 kroner (ikke den ekte). Heldigvis sier tolvåringen min at hun aldri ville brukt så mye penger på en slik dress, så en til 500 holder mer enn nok *puh*

Jeg skal til Tallinn neste uke. Lurer på om de har slike dresser rimelig der.....

Ok, takk for tipset!! Da blir det tur til Langevågen i morgen;o)

Gjest kinelle
Skrevet

Både jeg og sønnen min har en slik daffedress,og den er jeg VELDIG fornøyd med! Anbefales.

Vi bruker den seff bare hjemme,behøver vel ikke akkurat gå på butikken i den liksom.

Løp og kjøp hehe....

Kan jeg spørre hvor har du kjøpt din? Jeg har veldig lyst på en sånn en, vel og merke kun til innebruk. På OnePiece sine sider koster de 1490 og det synes jeg er i dyreste laget.

Gjest togli
Skrevet

Ok, takk for tipset!! Da blir det tur til Langevågen i morgen;o)

Håper de har flere igjen :)

Skrevet

Dette er en mote med utspring i Norge, trur eg.

http://www.side2.no/mote/article2848195.ece

men hvem vet, kanskje moten allerede har slått an i Tallinn også ;-)

Billig alternativ: Kjøp stoff på Stoff & Stil, og sy selv, med alle ønskelige detaljer :-)

trollemor;o)
Skrevet

Håper de har flere igjen :)

På Svarstad hadde de bare til voksne, og vi fant ingen til barn noen steder. Men, vi fikk en trivelig tur til Langevågen;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...