Gå til innhold

One-piece, en rar mote ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

På Svarstad hadde de bare til voksne, og vi fant ingen til barn noen steder. Men, vi fikk en trivelig tur til Langevågen;)

Til voksne!? Jøss...

Jeg vet iallefall om flere jenter i alderen 11-12 år som har kjøpt der, men det er mulig de kjøper dem i voksen?

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• trollemor;o)

5

• Axcia

4

• cathlin

3

trollemor;o)
Skrevet

Til voksne!? Jøss...

Jeg vet iallefall om flere jenter i alderen 11-12 år som har kjøpt der, men det er mulig de kjøper dem i voksen?

Jeg skulle ha til en liten 8 åring...

Gjest togli
Skrevet

Jeg skulle ha til en liten 8 åring...

Ok, det er nok verre å få tak i ;)

Skrevet

En jentunge i riktig alder stakk hodet innom her i ettermiddag, og fortalte at one-piece (ikke originalen) koster 500 på Only og Vero Moda.

Gjest mamman til jentene mine
Skrevet

Det er et FANTASTISK plagg! Mine jenter på 6 og 10 har hvert sitt eksemplar (Vossatassar og Wow), og ELSKER det. Særlig yngsten! Hun har knapt gått i noe annet siden hun fikk den: En dag satt hun i en time og så på at den tørket, sånn at hun kunne ta den på seg igjen.

Fatter ikke at folk hisser seg opp over disse dressene. Spesielt ikke over at ungdommen bruker disse. Snillere mote finnes vel knapt! Jeg velger onepiece i stedet for bare mager NÅR som helst!!

Hadde ikke betalt 13-1400 for dem, da.

Skrevet

Jeg synes de ser artige ut som kosedress til barn og ungdommer, men selv ville jeg ikke engang våget meg ut til postkassa etter avisa iført noe slikt! ;-)

Junior er absolutt ikke interessert i dette plagget.

Skrevet

Ser jo litt deilig ut til hytte, båt eller innebruk. Ville aldri beveget meg gatelangs i noe sånt.

Kunne godt gitt det i bursdaggave til en som ønsket seg det, men synes ikke akkurat det er noen passelig konfirmasjonsgave, til tross for prisen.

''men synes ikke akkurat det er noen passelig konfirmasjonsgave, til tross for prisen.''

Enig.

Skrevet

''Hvem i all verden ønsker å gå rundt og se ut som Tinky-Winky?''

Hadde aldri trodd du var så fordomsfull mot homser!

;)

Apropos Tinky-Winky: På den tiden denne amerikanske pastoren (?) påsto at TW var homfil, var min sønn liten og opptatt av Teletubbyene, men snakket ikke helt rent ennå. Så vi foreldrene humret litt over at han konsekvent omtalte den lilla tubbyen som "Kinky Kinky"!

Skrevet

''tenk så deilig å ha på hytta da.. :o)''

Jeg synes tvertimot at de ikke kan være noe deilig å ha på hytta. Man må jo av med hele "overkroppen" når man skal på do jo! Og vi har i alle fall ikke varme på hyttedoen...

''Man må jo av med hele "overkroppen" når man skal på do jo! Og vi har i alle fall ikke varme på hyttedoen...''

Vi har varme på hyttedoen, men nettopp det at man må ta av alt på overkroppen for å gå på do, eller det at man ikke bare kan ta av "overdelen" hvis man er for varm, gjør at jeg ikke synes plagget fremstår som så veldig praktisk.

Tror jeg holder meg til todelte "kosedresser", ja! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes de ser artige ut som kosedress til barn og ungdommer, men selv ville jeg ikke engang våget meg ut til postkassa etter avisa iført noe slikt! ;-)

Junior er absolutt ikke interessert i dette plagget.

Ikke jeg heller;)

Så en ung jente på butikken i en slik, og jeg tenkte "så tøff hun er";))

Skrevet

Ikke jeg heller;)

Så en ung jente på butikken i en slik, og jeg tenkte "så tøff hun er";))

...men hadde du tenk "å så tøff" om du så en 40-åring ikledd samme? ;-) Jeg hadde ikke det...

Gjest solfryd
Skrevet

Idiotisk hvis en kjøper et slikt plagg _kun_ fordi det er mote.

Jeg for min del, kunne ikke tenkt meg å gå i noe sånt ute/offentlig.

hidi, the scorpion
Skrevet

...men hadde du tenk "å så tøff" om du så en 40-åring ikledd samme? ;-) Jeg hadde ikke det...

Absolutt ikke....;)))

Utrolig tåpelig klesdrakt, i mine øyne.

Skrevet

Idiotisk hvis en kjøper et slikt plagg _kun_ fordi det er mote.

Jeg for min del, kunne ikke tenkt meg å gå i noe sånt ute/offentlig.

''Idiotisk hvis en kjøper et slikt plagg _kun_ fordi det er mote.''

Synes du det er mer idiotisk å kjøpe onepice kun fordi det er mote enn det er å kjøpee andre plagg kun fordi det er mote?

Som f eks da mange kjøpte seg palestinaskjerf pga mote, uten dermed å ha tatt stilling til palestinernes sak?

Gjest solfryd
Skrevet

Synes du det er mer idiotisk å kjøpe onepice kun fordi det er mote enn det er å kjøpee andre plagg kun fordi det er mote?

Som f eks da mange kjøpte seg palestinaskjerf pga mote, uten dermed å ha tatt stilling til palestinernes sak?

''Synes du det er mer idiotisk å kjøpe onepice kun fordi det er mote enn det er å kjøpee andre plagg kun fordi det er mote?

Som f eks da mange kjøpte seg palestinaskjerf pga mote, uten dermed å ha tatt stilling til palestinernes sak?''

Jepp.

Gjest solfryd
Skrevet

''Synes du det er mer idiotisk å kjøpe onepice kun fordi det er mote enn det er å kjøpee andre plagg kun fordi det er mote?

Som f eks da mange kjøpte seg palestinaskjerf pga mote, uten dermed å ha tatt stilling til palestinernes sak?''

Jepp.

ooops, beklager. Jeg mente jo NEI. Leste innlegget ditt en gang til, og da forstod jeg hva du mente.

Gjest solfryd
Skrevet

Nei, det er like idiotisk å kjøpe ting _kun_ fordi det er mote, og ikke fordi en en faktisk like plagget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...