Gå til innhold

Til Sør


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd

Heisan! jeg tror jeg har funnet ut hva som feiler deg. Du er narcissist! Men en dæsj sosiopatiske trekk. Visste du det?

Livet blir mer meningsfullt med diagnoser, vet du. Spør meg, som vet. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    30

  • tusseline

    7

  • Angustia

    6

  • musikeren

    4

''Heisan! jeg tror jeg har funnet ut hva som feiler deg. Du er narcissist! Men en dæsj sosiopatiske trekk. Visste du det?

Livet blir mer meningsfullt med diagnoser, vet du. Spør meg, som vet. ;-)''

Mulig livet er meningsfullt med diagnoser, kos deg :-)

Men å angripe person i stedet for sak er vel ikke en diagnose? Uansett er det det du gjør her, har til gode å lese at "Sør" gjør det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

''Heisan! jeg tror jeg har funnet ut hva som feiler deg. Du er narcissist! Men en dæsj sosiopatiske trekk. Visste du det?

Livet blir mer meningsfullt med diagnoser, vet du. Spør meg, som vet. ;-)''

Mulig livet er meningsfullt med diagnoser, kos deg :-)

Men å angripe person i stedet for sak er vel ikke en diagnose? Uansett er det det du gjør her, har til gode å lese at "Sør" gjør det samme...

Jo, han snakker nedlatende og hånlig til folk som ikke er enig med ham. Han hever seg selv over andre, tror han er bedre enn andre, og forsøker å drite ut folk med f.eks. å si noe i denne duren: "Fy, så kunnskapsløs du er, så flaut for deg, pinlig for deg, osv." bare fordi man har en annen mening enn den som er opplest og vedtatt.

Selv om f.eks røykeloven er "opplest og vedtatt", trenger en ikke å være enig i den.

En er ikke nødvendigvis dust fordet.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

Jo, han snakker nedlatende og hånlig til folk som ikke er enig med ham. Han hever seg selv over andre, tror han er bedre enn andre, og forsøker å drite ut folk med f.eks. å si noe i denne duren: "Fy, så kunnskapsløs du er, så flaut for deg, pinlig for deg, osv." bare fordi man har en annen mening enn den som er opplest og vedtatt.

Selv om f.eks røykeloven er "opplest og vedtatt", trenger en ikke å være enig i den.

En er ikke nødvendigvis dust fordet.

Skjønner?

Men å kalle noen "selvgode, selvopphøyde, nazistiske hespetre av en kjerring" - det er derimot både saklig og høflig, og demonstrer at du er på et myyye høyere nivå enn Sør og de andre debattantene - er det det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så lei hele fyren

Jo, han snakker nedlatende og hånlig til folk som ikke er enig med ham. Han hever seg selv over andre, tror han er bedre enn andre, og forsøker å drite ut folk med f.eks. å si noe i denne duren: "Fy, så kunnskapsløs du er, så flaut for deg, pinlig for deg, osv." bare fordi man har en annen mening enn den som er opplest og vedtatt.

Selv om f.eks røykeloven er "opplest og vedtatt", trenger en ikke å være enig i den.

En er ikke nødvendigvis dust fordet.

Skjønner?

Sør bruker hersketeknikker, det er det ingen tvil om. Han har en utrolig ekkel måte å snakke nedsettende til folk på. Han kan gjerne generalisere om Frp'ere og kan påstå at nordmenn flest er fremmedfiendtlige, men alt annet skal man ikke generalisere om, i følge Sør. Han drar de samme klisjeene fram gang på gang, som om de blir sanne for det. ("Ahmed skal ikke straffes for det Mohammed har gjort.")

Forsøkene på bruk av humor er utrolig pinlige.

Argumentasjonen er stort sett syltynn, selv om han selv mener at han er verdensmester. Støtter dine observasjoner, selv om det er litt drøyt å gi fyren diagnoser. ;)

Orker nesten ikke lese innleggene hans, får frysninger.

Nå kommer han snart og tar meg fordi det blir diskutert "Sør" og ikke sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han snakker nedlatende og hånlig til folk som ikke er enig med ham. Han hever seg selv over andre, tror han er bedre enn andre, og forsøker å drite ut folk med f.eks. å si noe i denne duren: "Fy, så kunnskapsløs du er, så flaut for deg, pinlig for deg, osv." bare fordi man har en annen mening enn den som er opplest og vedtatt.

Selv om f.eks røykeloven er "opplest og vedtatt", trenger en ikke å være enig i den.

En er ikke nødvendigvis dust fordet.

Skjønner?

''Jo, han snakker nedlatende og hånlig til folk som ikke er enig med ham. Han hever seg selv over andre, tror han er bedre enn andre, og forsøker å drite ut folk med f.eks. å si noe i denne duren: "Fy, så kunnskapsløs du er, så flaut for deg, pinlig for deg, osv." bare fordi man har en annen mening enn den som er opplest og vedtatt.''

Ok, dette har jeg ikke sett, men har selvfølgelig ikke lest alle innleggene hans. Om begrepet "kunnskapsløs" er brukt antar jeg at det ble satt i en sammenheng, kjenner jeg "Sør" rett, hehe :-)

Hva som er "opplest og vedtatt" er et definisjonsspørsmål.. Og er det ikke flott at vi kan diskutere og lufte motstridende meninger, da? Ellers hadde vel ikke du heller gidda å involvere deg?

''Selv om f.eks røykeloven er "opplest og vedtatt", trenger en ikke å være enig i den.

En er ikke nødvendigvis dust fordet.

Skjønner?''

Det skjønner jeg veldig godt! Signerer på den som en ihuga storrøyker som synes røykeloven er helt på sin plass. Men å utvide den til å gjelde "alle" offentlige rom utendørs - NEI! Så lenge vi tar hensyn og bare skader oss sjøl med et lovlig rusmiddel (og det utendørs), får det være måte på offentlig innblanding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør bruker hersketeknikker, det er det ingen tvil om. Han har en utrolig ekkel måte å snakke nedsettende til folk på. Han kan gjerne generalisere om Frp'ere og kan påstå at nordmenn flest er fremmedfiendtlige, men alt annet skal man ikke generalisere om, i følge Sør. Han drar de samme klisjeene fram gang på gang, som om de blir sanne for det. ("Ahmed skal ikke straffes for det Mohammed har gjort.")

Forsøkene på bruk av humor er utrolig pinlige.

Argumentasjonen er stort sett syltynn, selv om han selv mener at han er verdensmester. Støtter dine observasjoner, selv om det er litt drøyt å gi fyren diagnoser. ;)

Orker nesten ikke lese innleggene hans, får frysninger.

Nå kommer han snart og tar meg fordi det blir diskutert "Sør" og ikke sak.

Du har ikke tenkt tanken at du faktisk ikke trenger lese innleggene mine?

Eller ønsker du bare noe å irritere deg over?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

''Heisan! jeg tror jeg har funnet ut hva som feiler deg. Du er narcissist! Men en dæsj sosiopatiske trekk. Visste du det?

Livet blir mer meningsfullt med diagnoser, vet du. Spør meg, som vet. ;-)''

Mulig livet er meningsfullt med diagnoser, kos deg :-)

Men å angripe person i stedet for sak er vel ikke en diagnose? Uansett er det det du gjør her, har til gode å lese at "Sør" gjør det samme...

Neida, han skrev en gang til meg_123 "er du sosiopat". Så han er ikke helt uskyldig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han snakker nedlatende og hånlig til folk som ikke er enig med ham. Han hever seg selv over andre, tror han er bedre enn andre, og forsøker å drite ut folk med f.eks. å si noe i denne duren: "Fy, så kunnskapsløs du er, så flaut for deg, pinlig for deg, osv." bare fordi man har en annen mening enn den som er opplest og vedtatt.

Selv om f.eks røykeloven er "opplest og vedtatt", trenger en ikke å være enig i den.

En er ikke nødvendigvis dust fordet.

Skjønner?

Vennligst ikke ta ting ut av sammenheng.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han skrev en gang til meg_123 "er du sosiopat". Så han er ikke helt uskyldig selv.

I Haiti-tråden?

I så fall var vel det omtrent det snilleste som ble skrevet til henne, med tanke på hva hun skrev.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elefantia

I Haiti-tråden?

I så fall var vel det omtrent det snilleste som ble skrevet til henne, med tanke på hva hun skrev.

Med vennlig hilsen

Og derfor var det greit?

Merkelig hvordan du gir _deg selv_ rett til å komme med personangrep, som du selv er så allergisk mot?

Det finnes ikke troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så lei hele fyren

Du har ikke tenkt tanken at du faktisk ikke trenger lese innleggene mine?

Eller ønsker du bare noe å irritere deg over?

Med vennlig hilsen

Jeg liker å plage meg selv litt, derfor leser jeg det du skriver. Det er helt utrolig hvor banale enkelte innlegg fra deg er. Det er helt flaut. Dessuten spammer du forumet, så vanskelig å la være å lese noe fra deg. Virker som du skriver her 24-7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør bruker hersketeknikker, det er det ingen tvil om. Han har en utrolig ekkel måte å snakke nedsettende til folk på. Han kan gjerne generalisere om Frp'ere og kan påstå at nordmenn flest er fremmedfiendtlige, men alt annet skal man ikke generalisere om, i følge Sør. Han drar de samme klisjeene fram gang på gang, som om de blir sanne for det. ("Ahmed skal ikke straffes for det Mohammed har gjort.")

Forsøkene på bruk av humor er utrolig pinlige.

Argumentasjonen er stort sett syltynn, selv om han selv mener at han er verdensmester. Støtter dine observasjoner, selv om det er litt drøyt å gi fyren diagnoser. ;)

Orker nesten ikke lese innleggene hans, får frysninger.

Nå kommer han snart og tar meg fordi det blir diskutert "Sør" og ikke sak.

''Sør bruker hersketeknikker, det er det ingen tvil om. Han har en utrolig ekkel måte å snakke nedsettende til folk på. Han kan gjerne generalisere om Frp'ere og kan påstå at nordmenn flest er fremmedfiendtlige, men alt annet skal man ikke generalisere om, i følge Sør. Han drar de samme klisjeene fram gang på gang, som om de blir sanne for det. ("Ahmed skal ikke straffes for det Mohammed har gjort.")

Forsøkene på bruk av humor er utrolig pinlige. Argumentasjonen er stort sett syltynn, selv om han selv mener at han er verdensmester. Støtter dine observasjoner, selv om det er litt drøyt å gi fyren diagnoser. ;) Orker nesten ikke lese innleggene hans, får frysninger. Nå kommer han snart og tar meg fordi det blir diskutert "Sør" og ikke sak.''

Vel, var vel meg som sist nevnte "person og sak".

Har som sagt ikke lest alle innlegg og tviler ikke på at "Sør" liker å kvervulere og debattere, men har inntykk av at han skriver med saklig belegg og ikke minst med en viss respekt - i motsetning til en del andre på dette forumet..

Men nok personfokusering, la oss utveksle meninger & god påske til alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor var det greit?

Merkelig hvordan du gir _deg selv_ rett til å komme med personangrep, som du selv er så allergisk mot?

Det finnes ikke troverdig.

Du får nesten finne innlegget igjen hvis du ønsker at det skal kommenteres, i stedet for å ta det ut av sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å plage meg selv litt, derfor leser jeg det du skriver. Det er helt utrolig hvor banale enkelte innlegg fra deg er. Det er helt flaut. Dessuten spammer du forumet, så vanskelig å la være å lese noe fra deg. Virker som du skriver her 24-7.

Jeg er imponert over de lange, kunnskapsrike og godt argumenterte innleggene fra deg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Du får nesten finne innlegget igjen hvis du ønsker at det skal kommenteres, i stedet for å ta det ut av sammenheng.

Hvorfor det? Du har jo nettopp innrømmet hva du skrev. Og det er ingen tvil om at en slik uttalelse er et personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Du har jo nettopp innrømmet hva du skrev. Og det er ingen tvil om at en slik uttalelse er et personangrep.

Hvor har jeg innrømmet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...