Gå til innhold

Til Sør


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

''Takk for at så effektivt fjerner all tvil om ditt sanne jeg, slik at alle på DOL kan se.''

Og _du_ tror at vi ikke ser det samme om deg?

Kjære tid.....

Hva du "ser" om meg er jo ikke mitt problem, men ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    30

  • tusseline

    7

  • Angustia

    6

  • musikeren

    4

hidi, the scorpion

Hva du "ser" om meg er jo ikke mitt problem, men ditt.

He, he, sikkert;)

Du er fryktelig hårsår da......;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spesiell grunn til at jeg burde underbygge argumentasjonen min, og unngå personangrep?

''Noen spesiell grunn til at jeg burde underbygge argumentasjonen min, og unngå personangrep?

– musikeren''

Skjønner ikke spørsmålet; er ikke det en selvfølge i enhver saklig og konstruktiv debatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fra bergen

Ja, når personer skriver at de ikke bryr seg om andre mennesker lever eller dør, så er det OK å spørre dem om de er sosiopater.

Nei, det er det virkelig ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trutte

Sør bruker hersketeknikker, det er det ingen tvil om. Han har en utrolig ekkel måte å snakke nedsettende til folk på. Han kan gjerne generalisere om Frp'ere og kan påstå at nordmenn flest er fremmedfiendtlige, men alt annet skal man ikke generalisere om, i følge Sør. Han drar de samme klisjeene fram gang på gang, som om de blir sanne for det. ("Ahmed skal ikke straffes for det Mohammed har gjort.")

Forsøkene på bruk av humor er utrolig pinlige.

Argumentasjonen er stort sett syltynn, selv om han selv mener at han er verdensmester. Støtter dine observasjoner, selv om det er litt drøyt å gi fyren diagnoser. ;)

Orker nesten ikke lese innleggene hans, får frysninger.

Nå kommer han snart og tar meg fordi det blir diskutert "Sør" og ikke sak.

Tiltredes som det sies så fint her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''Så jeg er enig med deg, solfryd. han minner meg om en person jeg kjenner som er tvangsinnlagt på psyk. men det går nok over streken å skrive det her, så skjønner også reaksjonene.''

Innlegget ditt sier mye mer om "harikkenickfortiden" enn om "Sør".

Takk for at så effektivt fjerner all tvil om ditt sanne jeg, slik at alle på DOL kan se.

"det er ikke pent å finne diagnoser på personer som ikke har bedt om det."

den setningen luket du fint ut. latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Noen spesiell grunn til at jeg burde underbygge argumentasjonen min, og unngå personangrep?

– musikeren''

Skjønner ikke spørsmålet; er ikke det en selvfølge i enhver saklig og konstruktiv debatt?

Da må jeg nesten svare med et spørsmål: Ser du på sør som saklig og konstruktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nesten svare med et spørsmål: Ser du på sør som saklig og konstruktiv?

''Da må jeg nesten svare med et spørsmål: Ser du på sør som saklig og konstruktiv?''

Hm, ønsker ikke å bidra til en personfokusert debatt, men svarer likevel:

Har naturlig nok ikke lest alle hans innlegg, men mitt inntrykk er at han i all hovedsak svarer saklig og konstruktivt. Vi kan være enige med han eller ikke - argumentasjonen er da stort sett i orden.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...