Gå til innhold

Til Sør


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    30

  • tusseline

    7

  • Angustia

    6

  • musikeren

    4

Gjest elefantia

Hvor har jeg innrømmet det?

Jeg kan ikke å linke til innlegg. Men søk på ordene Hva er du? Sosiopat? i Åpent forum så kommer det opp som innlegg nr to.

Så er det bare å finne fram årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Hvor har jeg innrømmet det?

''Re: 11 dager uten vann

Du interesserer deg ikke for om dine medmennesker lever eller dør? Hva er du? Sosiopat? *rister på hodet* ...

– av Sør, 24.01.2010''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig.

Innlegg nr to her: http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2

Jeg kan jo kalle deg en idiot. Men det må jo være greit, for det er i så fall noe av det snilleste du er blitt kalt i denne tråden.

Ja, du har funnet et spørsmål. Gratulerer.

Bakgrunnen er et barn (tror jeg det var) som er funnet etter 11 dager uten vann. Vi diskuterer nødhjelp, og om vi kan gjøre noe:

meg__123! skriver: "Har bare ikke interesse av det...:) "

(Legg merke til smilefjeset.)

Hvorpå jeg spør:

"Du interesserer deg ikke for om dine medmennesker lever eller dør?

Hva er du? Sosiopat?

*rister på hodet*"

Så gratulerer med å finne et spørsmål. (Spørsmål er de med den merkelige krusedullen til slutt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Re: 11 dager uten vann

Du interesserer deg ikke for om dine medmennesker lever eller dør? Hva er du? Sosiopat? *rister på hodet* ...

– av Sør, 24.01.2010''

...eh... Det er et spørsmål!

Du kan se det er et spørsmål fordi det har et spørsmålstegn på slutten av setningen.

Et spørsmålstegn ser slik ut: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Ja, du har funnet et spørsmål. Gratulerer.

Bakgrunnen er et barn (tror jeg det var) som er funnet etter 11 dager uten vann. Vi diskuterer nødhjelp, og om vi kan gjøre noe:

meg__123! skriver: "Har bare ikke interesse av det...:) "

(Legg merke til smilefjeset.)

Hvorpå jeg spør:

"Du interesserer deg ikke for om dine medmennesker lever eller dør?

Hva er du? Sosiopat?

*rister på hodet*"

Så gratulerer med å finne et spørsmål. (Spørsmål er de med den merkelige krusedullen til slutt.)

1 - Personangrep er altså OK dersom de stilles som et spørsmål?

2 - Evt: nedsettende kommentarer teller ikke som personangrep så lenge de stilles som spørsmål?

3 - Sør lager sine egne definisjoner og legger inn variabler ettersom det passer ham selv best?

Gratulerer med verdens største selvmotsigelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elefantia

...eh... Det er et spørsmål!

Du kan se det er et spørsmål fordi det har et spørsmålstegn på slutten av setningen.

Et spørsmålstegn ser slik ut: ?

"eh"... Hva er du? 14 år?

Se svar lenger ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei hele fyren

...eh... Det er et spørsmål!

Du kan se det er et spørsmål fordi det har et spørsmålstegn på slutten av setningen.

Et spørsmålstegn ser slik ut: ?

Er det mulig å være så utrolig nedsettende og banal?

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Ja, du har funnet et spørsmål. Gratulerer.

Bakgrunnen er et barn (tror jeg det var) som er funnet etter 11 dager uten vann. Vi diskuterer nødhjelp, og om vi kan gjøre noe:

meg__123! skriver: "Har bare ikke interesse av det...:) "

(Legg merke til smilefjeset.)

Hvorpå jeg spør:

"Du interesserer deg ikke for om dine medmennesker lever eller dør?

Hva er du? Sosiopat?

*rister på hodet*"

Så gratulerer med å finne et spørsmål. (Spørsmål er de med den merkelige krusedullen til slutt.)

og nr 4 (som nevnt) nedsettende kommetarer/personangrep/spørsmål som insinuerer psykiske lidelser hos mottaker er ok så lenge _andre_ har skrevet noe som i dine øyne er verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 - Personangrep er altså OK dersom de stilles som et spørsmål?

2 - Evt: nedsettende kommentarer teller ikke som personangrep så lenge de stilles som spørsmål?

3 - Sør lager sine egne definisjoner og legger inn variabler ettersom det passer ham selv best?

Gratulerer med verdens største selvmotsigelse!!

Ja, når personer skriver at de ikke bryr seg om andre mennesker lever eller dør, så er det OK å spørre dem om de er sosiopater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Er det mulig å være så utrolig nedsettende og banal?

*grøsser*

Dette er noe av det mest patetiske jeg har vært borti. Sør fortjener ikke all pepperen dere har komet med i tråden, men dette med personagrep har vært en big deal for ham (på egne vegne) i alle år, så her har han ingen verdens ting å stille opp med.

Practice what you preach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elefantia

Ja, når personer skriver at de ikke bryr seg om andre mennesker lever eller dør, så er det OK å spørre dem om de er sosiopater.

Og det er ikke et personangrep å insinuerer psykisk lidelse hos et annet menneske?

Hva lider du av? Asperger?

(no offence, AS-ere!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe av det mest patetiske jeg har vært borti. Sør fortjener ikke all pepperen dere har komet med i tråden, men dette med personagrep har vært en big deal for ham (på egne vegne) i alle år, så her har han ingen verdens ting å stille opp med.

Practice what you preach.

:humrer:

Jeg kan leve med å spørre folk som sier de ikke bryr seg om andre lever eller dør, om de er sosiopater.

Det er en helt korrekt konklusjon.

Ellers så synes jeg det er fryktelig mye skrik, og lite ull i det du kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke et personangrep å insinuerer psykisk lidelse hos et annet menneske?

Hva lider du av? Asperger?

(no offence, AS-ere!!!!)

Ikke når utsagnet er så ekstremt som at man bokstavelig talt ikke bryr seg om at mennesker dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sør får unødvendig mye pes her inne. Synes han- i motsetning til mange andre- er drivende dyktig på å diskutere og argumentere. Der andre gir opp å blir trassig og inntar offerrollen- fortsetter sør å forklare sin sak! Er ikke alltid like enig med han, men respekterer hans måte å diskutere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sør får unødvendig mye pes her inne. Synes han- i motsetning til mange andre- er drivende dyktig på å diskutere og argumentere. Der andre gir opp å blir trassig og inntar offerrollen- fortsetter sør å forklare sin sak! Er ikke alltid like enig med han, men respekterer hans måte å diskutere på.

Takk. Jeg forventer ikke at alle skal være enig med meg. Det blir ikke diskusjoner av slikt! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Jeg synes Sør får unødvendig mye pes her inne. Synes han- i motsetning til mange andre- er drivende dyktig på å diskutere og argumentere. Der andre gir opp å blir trassig og inntar offerrollen- fortsetter sør å forklare sin sak! Er ikke alltid like enig med han, men respekterer hans måte å diskutere på.

Tiltredes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...