Gå til innhold

Små skoler, bra for barna eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest møkk!
Skrevet

Joda, men det behøver jo ikke ha vært noe bedre på en liten skole. Det kunne vært enda verre.

Med vennlig hilsen

Går på liten skole nå,meget bedre!!!

Men det kan være hipp om happ,tror det har mye med bemanningen å gjøre. Drittsekker avler drittsekker,barn tar etter de voksne.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror mellomtingen er best. Selv gikk jeg på en skole med rundt 70 elever. Mine barn går på samme skole og nå er de ca. 90 elever på skolen. Klassestrørrelsen ligger på 12-15 elever pr klasse, så jeg tror helt sikkert det er større sjanse for å bli "sett" hver eneste dag på denne skolen.

12-15 elever i hver klasse??? Jøss, burde ikke skoler som dette score veldig høyt i slike undersøkelser? Med den lærertettheten burde de klare å få til svært gode læringsforhold og dermed gode resultater?

Gjest togli
Skrevet

12-15 elever i hver klasse??? Jøss, burde ikke skoler som dette score veldig høyt i slike undersøkelser? Med den lærertettheten burde de klare å få til svært gode læringsforhold og dermed gode resultater?

Dette er en barneskole, og jeg er usikker på om man har målt resultatene (nasjonale prøver etc.) utfra antall elever i hver klasse.

Ungdomsskolen vår har fulltallige klasser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...