Gjest møkk! Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Joda, men det behøver jo ikke ha vært noe bedre på en liten skole. Det kunne vært enda verre. Med vennlig hilsen Går på liten skole nå,meget bedre!!! Men det kan være hipp om happ,tror det har mye med bemanningen å gjøre. Drittsekker avler drittsekker,barn tar etter de voksne. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Jeg tror mellomtingen er best. Selv gikk jeg på en skole med rundt 70 elever. Mine barn går på samme skole og nå er de ca. 90 elever på skolen. Klassestrørrelsen ligger på 12-15 elever pr klasse, så jeg tror helt sikkert det er større sjanse for å bli "sett" hver eneste dag på denne skolen. 12-15 elever i hver klasse??? Jøss, burde ikke skoler som dette score veldig høyt i slike undersøkelser? Med den lærertettheten burde de klare å få til svært gode læringsforhold og dermed gode resultater? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 12-15 elever i hver klasse??? Jøss, burde ikke skoler som dette score veldig høyt i slike undersøkelser? Med den lærertettheten burde de klare å få til svært gode læringsforhold og dermed gode resultater? Dette er en barneskole, og jeg er usikker på om man har målt resultatene (nasjonale prøver etc.) utfra antall elever i hver klasse. Ungdomsskolen vår har fulltallige klasser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.