cathlin Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Det var et nydelig bilde. Jepp. Trenger bare noen som kan sponse med noen millioner, så kan jeg gjøre det til virkelighet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Jeg ville hatt en toetasjes hytte ved havet. Der jeg sov i en hems oppunder skråtaket. Så skal det være store vinduer ut mot havet og stranden slik at man ikke trenger mye kunstig lys. Åpne løsninger og gode rom. Bokhyller med mange bøker. Saueskinn på gulvet slik at man kan ligge å lese. Og alltid fred og ro. Lys blå sofa. Tregulv. Kakkelovn. Du glemte hvitmalt trepanel på veggene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Jeg er heldig å ha familiens hytte på fjellet, men liker ikke å være der om vinteren. Men det er et fantastisk sted resten av året, særlig seinsommeren og tidlig på høsten. Hytte ved sjøen høres nydelig ut, men jeg er ikke spesielt båtvant, og måtte nok i så fall hatt et handy familiemedlem. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Du glemte hvitmalt trepanel på veggene. Det er sant. Og dus grå fasade utvendig blandet med eik. Mye tekstiler innvendig. Alltid en lun varme. Sjøfugler og skjell utenfor. Da kan man begynne å bli kreativ. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Ja takk - begge deler Det er ikke lov! Du må velge bare et alternativ. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Vi har allerede hytte ved sjøen. Riktignok ikke strandtomt, men nærme "nok"! :-) 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Jeg ville bodd i skogen med et vann,skulle tatt morgenbad hver morgen.,,om sommernen da. skulle hatt en kjempefin hage med masse blomster :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.