Gå til innhold

Lurt av Karlsen - ToneDamliAaberge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ikke programmet, men jeg så et klipp på God Kveld Norge, der Tone satt og gråt. Det jeg reagerte mest på er Karlsens usympatiske væremåte. Han elsker å drite ut andre, men ville ikke ha en spøk som gikk ut over ham selv sendt på tv. Sånne mennesker har jeg ingen ting til overs for. Jeg syns det er en uting å dra frem kjente menneskers private liv på en sånn måte som det ble gjort med Tone her, og samtidig få folk til å sitte og le av det.

Amen! Det er utrolig at han synes det er greit å lage et sånt program, når han ikke ville vise det peket der han ble lurt. Patetisk.,

Skrevet

Amen! Det er utrolig at han synes det er greit å lage et sånt program, når han ikke ville vise det peket der han ble lurt. Patetisk.,

Jeg er ikke noen fan av TDA eller musikken hennes. Men denne "spøken" ble dratt alt for langt. Det er det som kalles å ha det morsomt på andres bekostning, og det er totalt usmakelig, synes jeg. Det er tydeligvis bare JFK som har det morsomt under dette programmet.

Det var ikke stort bedre sist gang, da de spilte på Chand og hans tydeligvis, for dem, velkjente godhet/snillhet for andre mennesker. Og narret han til å synge refrenget på "Diamanten" foran en tom kiste....Grøss:-(( Ondskapsfull humor- verken mer eller mindre.

Skrevet

Jeg så ikke programmet, men jeg så et klipp på God Kveld Norge, der Tone satt og gråt. Det jeg reagerte mest på er Karlsens usympatiske væremåte. Han elsker å drite ut andre, men ville ikke ha en spøk som gikk ut over ham selv sendt på tv. Sånne mennesker har jeg ingen ting til overs for. Jeg syns det er en uting å dra frem kjente menneskers private liv på en sånn måte som det ble gjort med Tone her, og samtidig få folk til å sitte og le av det.

Enig med deg.

Skrevet

Det er da mange med enkeltmannsforetak eller av andre grunner velger å ha egne regnskapsførere som håndterer alt med økonomi. At hun velger sin far til å ta seg av regnskapet er vel greit; han har erfaring og er til å stole på.

Da har hun jo selvsagt en viss oversikt, men man har jo ikke den daglige oppfølgingen rundt akkurat hvilke regninger som er betalt når.

Det kunne faktisk tenke at hun trodde faren hadde glemt å betale noen regninger, eller at det hadde skjedd noe uforutsett i det siste, som gjorde at hun var i ferd med å bli fratatt eiendelene sine. Helt naturlig da å ta en telefon til regnskapsføreren sin og være fortvilet - hvem ville vel ikke gjort det?

Selvsagt skal man ha en viss oversikt over økonomien, men synes ikke det er unaturlig i det hele tatt at hun har satt bort regnskapet. Det holder lenge at man (i hennes situasjon) vet at regningene blir betalt og alt rundt regnskapet blir tatt hånd om, samt at hun får en jevnlig oversikt og oppdatering, og at hun selvsagt har tilstrekkelig med penger på konto til forbruk og utlegg.

Synes det virker som om enkelte har vanskelig for å sette seg inn i andres situasjon og har fordommer fordi TDA tilfeldigvis er en "pen syngedame..."

Jeg har ikke sansen for hverken henne eller musikken, men forstår veldig godt situasjonen hennes rundt dette her...

''Det er da mange med enkeltmannsforetak eller av andre grunner velger å ha egne regnskapsførere som håndterer alt med økonomi. ''

Tenkte det samme selv.

Skrevet

Det verste i den episoden var ikke innslaget med Tone D Aa, men da de lot Chand bli blandet opp i et trafikkuhell der en kiste falt ut av en begravelsesbil, og Chand ble lurt til å tro at avdødes bror og nevø var tilstede, og han ble bedt om å synge sangen sin over båren. Uff, slikt er absolutt ikke morsomt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...