Gå til innhold

Utroskap = sexavhengig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah. Jeg tror ikke det. Bare en motegreie og så er det en fin merkelapp sånn at folk ikke skal kalle en spade for en spade. Nemlig skitstøvel.

Skrevet

Det er bare for å vise at de 'gjør noe med det'. Så må de ta en reprise av oppholdet neste gang de er utro, første opphold virket kanskje ikke etter intensjonene! hehe...

Gjest Sinbad Sjøfareren
Skrevet

Det er nok mer en PR-kampanje enn noe annet.

Disse kjendisene har nok fått hjelp av noen rådgivere til hvordan de best kan gjenopprette sitt navn og rykte.

Da passer et opphold på en klinikk for sexavhengige veldig bra i strategien, for han er jo ikke en utro drittsekk, han er jo bare sexavhengig :-D

Etterpå dukker han nok opp angrende på en pressekonferanse slik som Tiger Woods, og dollarene kan igjen strømme inn.

Gjest Dolores77
Skrevet

Ikke nødvendigvis bare sexen de er ute etter,

bekreftelse, spenning osv...

men jeg føler det er noe psykisk,

dårlig selvtillit,

ansvarsløshet,

ønske om frihet....

grunnene kan være så mange.

Men jeg tror man blir hektet om man først bryter den barrieren

og gjør noe sånt, og ser det ikke får konsekvenser så lenge ingen vet,

og man blir ekspert på å skjule det...

så blir man hektet på spenningen,

det hemmelige livet....

noen holder seg til en fast på si

mens andre hele tiden må prøve nye.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Generelt sett kan det høres ut som ansvarsfraskrivelse - selv om sikker en og annen stakkar (?) virkelig ER sexavhengig.

Skrevet

Akkurat det samme har jeg tenkt på. Skal absolutt alt som tidligere ble referert til som "karakterbrist" i dag karakteriseres som "avhengighet"? Enten del gjelder sukker eller sex?

Finnes det i dag ikke narsissisme og lignende diagnoser? Og hva med gode, gamle "Don Juan"?

Det å være utro har da ingenting med avhengighet å gjøre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...