Gå til innhold

Kafèene på OsloS, åpent mandag?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå kanskje
Skrevet

Noen som vet om kafèene på OsloS har åpent mandag?

Disse helligdagene altså, trenger et sted å drikke kaffe ;-)

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

I tilfelle de er stengt, kan du ta med kaffe på termos.

Gjest verinoca
Skrevet

Mcern eller BurgerKing har sikkert åpent? Vet ikke hvor god kaffe de har, da. Og Bit om du går litt innover mot Byporten. Kanskje Egon også? :-)

mariaflyfly
Skrevet

Mcern eller BurgerKing har sikkert åpent? Vet ikke hvor god kaffe de har, da. Og Bit om du går litt innover mot Byporten. Kanskje Egon også? :-)

Tror det er større sjanse for at Rooster har åpent, enn Bit. Dessuten har de byens beste kaffe. ;)

Gjest segunda
Skrevet

Det er helt sikkert noen steder åpent, men jeg ville ikke stolt på at alle var det. Kan ikke tro at alle feirer påske som driver kafeer og mandag er ikke helligdag heller, bare en fridag.

Skrevet

Det er helt sikkert noen steder åpent, men jeg ville ikke stolt på at alle var det. Kan ikke tro at alle feirer påske som driver kafeer og mandag er ikke helligdag heller, bare en fridag.

Jo, mandag 2. påskedag er helligdag.

Men Oslo S er blant de mest "heltidsåpne" stedene i byen, så det er sikkert ikke helt stengt. Dessuten er 2. påskedag en viktig reisedag, så store jernbanestasjoner er ganske "sikre steder" når det gjelder tilbud av varer og tjenester.

Skrevet

Hvis ingenting er åpent, ta deg en iskaffe på bunnpris, de har bare stengt 3 dager i året.

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvis ingenting er åpent, ta deg en iskaffe på bunnpris, de har bare stengt 3 dager i året.

Har de stengt noen gang? :o Når?

Caloni Makaroni
Skrevet

Kafeene har helt sikkert åpent. Det er jo i helligdagene folk har tid til å drikke kaffe, og spesielt i disse tider, hvor folk i gjennomsnitt venter ca 3 timer på NSBs tog, så er det nok kjempebutikk i å selge kaffe.

I Trondheim i dag, som jo er langfredag, har jeg i alle fall vært innom både Burger King og Narvesen, og gikk forbi en rekke steder hvor folk drakk (årets første?) utepils. Kan ikke se hvorfor ikke kafeer på Oslo S skal ha stengt.

Skrevet

Har de stengt noen gang? :o Når?

Jupp. 17. mai har de stengt. Og muligens 1. nyttårsdag. Den tredje dagen vet jeg ikke.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jupp. 17. mai har de stengt. Og muligens 1. nyttårsdag. Den tredje dagen vet jeg ikke.

Ja, 17. mai har de vel stengt, kanskje. 1. nyttårsdag også, altså? Hm..synes den "alltid" er åpen, jeg ;)

Skrevet

Ja, 17. mai har de vel stengt, kanskje. 1. nyttårsdag også, altså? Hm..synes den "alltid" er åpen, jeg ;)

Gikk bomtur dit en 17.mai. Mulig det er 1.juledag de har stengt og ikke 1.nyttårsdag, i tillegg til en 3.dag.

Caloni Makaroni
Skrevet

Gikk bomtur dit en 17.mai. Mulig det er 1.juledag de har stengt og ikke 1.nyttårsdag, i tillegg til en 3.dag.

17. mai, 1. nyttårsdag og 1. juledag, så du hadde nok rett!

Gjest bypåske
Skrevet

Jeg har hatt bypåske i Oslo og vært mye på café. De fleste stedene har åpent. Jeg har ikke vært på Oslo S, men når cafène litt utenfor sentrumkjernen er åpne vil jeg tro at de på Oslo S også er åpne.

Gjest segunda
Skrevet

Jo, mandag 2. påskedag er helligdag.

Men Oslo S er blant de mest "heltidsåpne" stedene i byen, så det er sikkert ikke helt stengt. Dessuten er 2. påskedag en viktig reisedag, så store jernbanestasjoner er ganske "sikre steder" når det gjelder tilbud av varer og tjenester.

Nei mandag 2. påskedag er ikke helligdag. Det er kun langfredag og 1. påskedag.

Skrevet

Nei mandag 2. påskedag er ikke helligdag. Det er kun langfredag og 1. påskedag.

Joda, alle "annendagene" er helligdager, bortsett fra 2. nyttårsdag, altså 2. januar. Det er en vanlig virkedag. 2. juledag, 2. påskedag og 2. pinsedag er helligdager her i landet.

Gjest segunda
Skrevet

Joda, alle "annendagene" er helligdager, bortsett fra 2. nyttårsdag, altså 2. januar. Det er en vanlig virkedag. 2. juledag, 2. påskedag og 2. pinsedag er helligdager her i landet.

Det er tydeligvis spesielle norske regler, men jeg vet ingenting om det...............jeg har tenkt å vaske klær i morgen............................fy fy ikke lov på helligdager i Norge......

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er nødt til å glemme at jeg har sett dette. Jeg vasket flere maskiner på skjærtorsdag og har tenkt å vaske mange i morgen................jeg greier ikke "hellige nordmenn" som naboheksa som passer på når jeg og andre vasker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...