Gå til innhold

Forovervendt - hvilken alder?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Elstejenta ble snudd 9 mnd gammel, men det var for 12 år siden ;) Heldigvis vet vi bedre idag ;)

De to yngste ble snudd når de var ca tre år gamle, men idag tror jeg nesten jeg hadde drøyd det enda lengre fordi jeg vet mer...

På den annen side skal ikke barnet sitte ubehagelig i bilen, så her må foreldrene bare ta den avgjørelsen de mener er best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge våre var over 3 år når de ble snudd.

Storesøster ble snudd 3 år og 3 mnd. gammel, mens lillesøster var enda litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snudde mine tidligere enn 4 år. Minste var bare ett år, og det var fordi hun ble så voldsomt bilsyk.

Jenta er nå 8 år, så anbefalingen om 4 år hadde vel ikke kommet enda på det tidspunktet.

Unger klarer å sitte med beina mer "i krøll" enn voksne, så hvis hun ikke klager hadde jeg nok ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ta av sko/støvler på bilturer og la det være lov å sparke litt mot seteryggen i baksetet, så blir det nok bra et år til ;)

(hilsen en som ikke har barn selv, men som bare har en idé her og der ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...