Gjest togli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Elstejenta ble snudd 9 mnd gammel, men det var for 12 år siden Heldigvis vet vi bedre idag De to yngste ble snudd når de var ca tre år gamle, men idag tror jeg nesten jeg hadde drøyd det enda lengre fordi jeg vet mer... På den annen side skal ikke barnet sitte ubehagelig i bilen, så her må foreldrene bare ta den avgjørelsen de mener er best... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Begge våre var over 3 år når de ble snudd. Storesøster ble snudd 3 år og 3 mnd. gammel, mens lillesøster var enda litt eldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg snudde mine tidligere enn 4 år. Minste var bare ett år, og det var fordi hun ble så voldsomt bilsyk. Jenta er nå 8 år, så anbefalingen om 4 år hadde vel ikke kommet enda på det tidspunktet. Unger klarer å sitte med beina mer "i krøll" enn voksne, så hvis hun ikke klager hadde jeg nok ventet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ta av sko/støvler på bilturer og la det være lov å sparke litt mot seteryggen i baksetet, så blir det nok bra et år til (hilsen en som ikke har barn selv, men som bare har en idé her og der ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.