Gå til innhold

Sunblock?

Anbefalte innlegg

Gjest litt uheldig
Skrevet

Et arr må ha totalt solbeskyttelse hele sesongen.

Er det noen som vet om en god sunblock, gjerne lett å påføre. Ser for meg en stift eller minitube.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1270384265' post='4334968]

Denne har jeg brukt på ting jeg ikke må få sol på:

http://www.comparestoreprices.co.uk/images/vi/vichy-capital-soleil-sunblock-stick-spf50-.jpg

Ble anbefalt den på apoteket. veldig enkelt og ta på siden det er stift, den er dog litt stor. Den er gjennomsiktig, slik at det ikke ble en hvit strek der jeg påførte den.

Det tipset tar jeg med meg og! Har tattoo som ikke bør ha for mye sol. :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det tipset tar jeg med meg og! Har tattoo som ikke bør ha for mye sol. :)

Jeg har med stort hell brukt den på tatovering også :o)

Gjest tips mottas med takk :))
Skrevet

Henger meg på her.

Noen som har tips om større mengder med sunblock (altså krem)? Har en STOR brannskade som må dekkes til hele sesongen - mesteparten kan dekkes med klær, men det vil jo gå med ganske store mengder krem uansett, pga skadens beliggenhet, og LITT kommer nok klærne til å falle... Er bare så innmari dyrt med sunblock over et visst tall. Kan en få sånt på blå resept tro??

Gjest verinoca
Skrevet

[quote name=tips mottas med takk :))' timestamp='1270410366' post='4335482]

Henger meg på her.

Noen som har tips om større mengder med sunblock (altså krem)? Har en STOR brannskade som må dekkes til hele sesongen - mesteparten kan dekkes med klær, men det vil jo gå med ganske store mengder krem uansett, pga skadens beliggenhet, og LITT kommer nok klærne til å falle... Er bare så innmari dyrt med sunblock over et visst tall. Kan en få sånt på blå resept tro??

Sinksalve..?

Gjest verinoca
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1270384265' post='4334968]

Denne har jeg brukt på ting jeg ikke må få sol på:

http://www.comparestoreprices.co.uk/images/vi/vichy-capital-soleil-sunblock-stick-spf50-.jpg

Ble anbefalt den på apoteket. veldig enkelt og ta på siden det er stift, den er dog litt stor. Den er gjennomsiktig, slik at det ikke ble en hvit strek der jeg påførte den.

Vil ikke anbefale den i fjeset, brukte den i hele fjor sommer på pigmentflekker etter svangerskap, og endte opp med dermatitt i stedet.. Som måtte tas med antibiotika, som gjør disse flekkene enda mer solømfindtlige i år.

Sukk.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vil ikke anbefale den i fjeset, brukte den i hele fjor sommer på pigmentflekker etter svangerskap, og endte opp med dermatitt i stedet.. Som måtte tas med antibiotika, som gjør disse flekkene enda mer solømfindtlige i år.

Sukk.

Jeg har ikke brukt den i ansiktet, det burde jeg nok presisert, kun på kroppen.

Gjest tips mottas med takk :))
Skrevet

Sinksalve..?

ja, jo.... men da blir man jo totalt hvit.... men det blir man kanskje med så høy solfaktor uansett? Legen sa MINST faktor 50...... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...