Gå til innhold

Før var det et rusforum her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert på grunn av rus(forum)misbruk! ;-)

Det er nok til avrusning!

Med vennlig hilsen

Gjest svar skikkelig
Skrevet

Med vennlig hilsen

Vedkommende som spurte er sikkert på leting etter et seriøst svar, Sør.

Skrevet

Vedkommende som spurte er sikkert på leting etter et seriøst svar, Sør.

Det er vedkommende sikkert, men det ene ekskluderer som kjent ikke det andre.

Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han har faktisk forstået, begge deler dårlig.

Piet Hein

Gjest svar skikkelig
Skrevet

Det er vedkommende sikkert, men det ene ekskluderer som kjent ikke det andre.

Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han har faktisk forstået, begge deler dårlig.

Piet Hein

Du kommer med små gullkorn du, sør. Så dyktig du er da =)

Har du hørt denne? "En løk har flere lag, men ingen kjerne".

Har du flere ordtak av Piet Hein, kanskje du har gått tom for egne? Uansett - lykke til med hva du enn tror du driver med.. =)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det lyktes ikke å få noen til å være fagperson/moderere forumet. Bruken ble etter dette ikke slik en ønsket det. Det ble derfor nedlagt.

Skrevet

Du kommer med små gullkorn du, sør. Så dyktig du er da =)

Har du hørt denne? "En løk har flere lag, men ingen kjerne".

Har du flere ordtak av Piet Hein, kanskje du har gått tom for egne? Uansett - lykke til med hva du enn tror du driver med.. =)

Takk takk, jeg tåler en spøk. :0) Har lest her lenge og "kjenner" tonen. Sånne spøker synes jeg er greie jeg.

Synd med rusforumet. Jeg kunne trengt noen å kaste ball med i den sammenhengen. Det å sette grenser for rusmisbrukeren og hans medavhengige har vært en helvetes prosess, som enda ikke er over.

Og jeg strever med raseri, skamfølelse og samvittighet. Har lest alt jeg kommer over av artikler og litteratur på nett om medavhengighet. Og om de mekanismer som trer i kraft hos barn og andre som lever med og vokser opp med rusmisbrukere.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk takk, jeg tåler en spøk. :0) Har lest her lenge og "kjenner" tonen. Sånne spøker synes jeg er greie jeg.

Synd med rusforumet. Jeg kunne trengt noen å kaste ball med i den sammenhengen. Det å sette grenser for rusmisbrukeren og hans medavhengige har vært en helvetes prosess, som enda ikke er over.

Og jeg strever med raseri, skamfølelse og samvittighet. Har lest alt jeg kommer over av artikler og litteratur på nett om medavhengighet. Og om de mekanismer som trer i kraft hos barn og andre som lever med og vokser opp med rusmisbrukere.

Du finner mange fornuftige å diskutere dette med på psykiatri.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Med vennlig hilsen

Gid, så morsomt!

Skrevet

Tipper du vil få mange kommentarer dersom du skriver om dette på forum for psykiatri :-)

Skrevet

Tipper du vil få mange kommentarer dersom du skriver om dette på forum for psykiatri :-)

Takk! Ja, jeg tenkte på det. Men så var det hvor begynner man..særlig når det egentlig er ganske innlysende det hele!

Hadde vært godt å kunne lese folks erfaringer om temaet i alle retninger fremfor å "mase" om det. Sånn i første omgang.

Må finne en ende å begynne i, så får jeg lage en tråd der inne ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...