Gå til innhold

Ny fantastisk statue, kjønnsdiskriminerende?

Anbefalte innlegg

Gjest men meg om det
Skrevet

Jeg synes statuen var flott, jeg. Men etter at jeg leste at den kostet 120 mill i et land som sliter økonomisk, synes jeg kanskje det var unødvendig.

Skrevet

*S* Må si meg ening. Den var en smule...svulstig og passer igrunnen bedre i et land som Russland, kjent for lidelse og diktatorer med palasser og glorete juggel. Fikk litt "kommunisme/sosialisme" følelse av det der.

Gjest majas mamma
Skrevet

Passer vel bra i Vigelandsparken. Bortsett fra høyden. Ellers syns jeg da ikke den var noe speielt kjønnsdikriminerende, egenlig. Har sett verre ting enn den statuer. Men prisen var jo rimelig drøy da.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kjønsdiskriminerende? Nei, det syns jeg ikke den var. Statuen symboliserer stolthet og egenverdi. Den minner egenlig litt om stilen i Vigelandsparken, bare at disse er påkledte.

Skrevet

Kjønnsdiskriminerende? Fordi kvinnen er halvnaken, da? Mannen er jo også ganske avkledd, så akkurat på det området er det da noe for enhver smak. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...